Ik doe echt mijn best maar voel me zooooo stom... De kikker staat op een lampje met zijn gezicht naar rechts tussen de planten. De lampjes zijn aan. De knikker is uit het doosje, maar geen lichtstraal... Oooh wat errug!!!
Sorry ben er wat bij vergeten.. Als het goed is heb je een lichte knikker (grijs of geel).. Die zet je in het oog van de kikker.. dan moet je een lichtstraal krijgen.. en gezicht naar links weet het niet meer zo goed geloof ik.. zal eens kijken of ik nog wat kan vinden op internet.. sorry ben nu echt weg..
kikker moet richting klok wijzen (naar links dus)en hij moet 2 ogen hebben. licht aan,uit en aan doen anders.
Dank je wel roeltje!!! en chilleke ook weer Ik heb nu een 2e scherf gevonden en die op het behorende deel geplaatst. Ook heb ik nu een waterpomptang Jeetje dat jullie hieruit gekomen zijn... pfff.. Zonder te spieken??? Ik voel me zooooo dom!
damn, ben er nog steeds.. Ja heb gewoon domweg alles aangeklikt (al tierend) kwam er na die tijd pas achter dat je op google ook veel kan vinden, maar ja,had ik eerder moeten bedenken Met die waterpomptang kun je de bank losschroeven.. (onderin aan beide zijkanten)
je moet steeds van de eerste aftellen dus stel. je hebt : 4 6 1 3 5 dan doe je linksboven aan tellen in een cirkel (zoals in boek aangeven staat) een dan bij 6 begin je weer vanaf de eerste
Nu staat er in dat sketchboek dat die vleesetende plant een vlieg wil eten... wie heeft er een vlieg voor mij Laten we maar lekker melig gaan worden haha
Bij de bank heb je dat rondje waar je die scherven in kan doen.. Als je alledrie de scherven erin hebt zitten, draait ie rond en komt er een sleutel uit (heb je die al?) Zo ja, als je het poppetje zijn armen en benen goed neerlegt, past dat poppetje precies in de lijnen tussen de schermen..
WWWWWAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH Ik ben eruit... Dank jullie wel dames!!!! Deze was echt pittig! Welke zijn jullie nu aan het doen?
Oooh nee.. ik sta op een balkon en heb net de tralies voor de ingang dicht gedaan... dus ik heb mezelf buitengesloten hahahahahaha... Maar goed: ik ben buiten hahahah
jeeeeeeej!! Geweldig !! hij was lastig he Heb nog geen nieuwe.. weet niet waar ik die dingen kan vinden Ga nu douchen met Lenn, dan flesje en richting bed..
oh dan ben je er bijna.. die tralies horen zo Op de hendel aan de rechterkant staat een romeins cijfer.. Op de windmolen voor de ingang ook (even op klikken) Dan aan de linkerkant (als je met de rug naar de tralies staat) ligt een stuk van een tandwiel.. die moet je pakken dan naast de deur/tralies zit een vakje.. daar op klikken.. zit een goud tandwiel in.. die eruit halen.. op de achterkant van dat tandwiel staat ook een romeins cijfer dan de trap op helemaal omhoog.. daar is een draaiende windmolen.. even wachten daar, want daar komt ook een romeins cijfer langs.. dan moet ik even denken Oja, volgens mij moet je de hendel omzetten.
Je telt de knopjes zeg maar zo.. van 1 t/m 9 -> -> -> -> ^............| | ............v ^............| | ............V <-<-<-<- <-