Ik ben ook mee gaan doen en ik ben nu met het kraken van de code bezig om het slot naast het bureau open te krijgen. Ik kom toch echt op 4964 uit, maar daar krijg ik het slot niet mee open. Ik doe iets fout, maar wie weet wat?
bij was het het rode ruitje :2 + blauwe ruit x doorzichtige rode ruit. Hierbij moet je rekening houden met Meneer van dale wacht op antwoord. Dus eerst het laatste deel van de som uitrekenen, en dan pas de hele som.
Ik heb dus de ster in het linkerkastje gelegd..Maar weet nu echt niet meer wat ik daarmee kan en wat ik verder moet doen
kan hem niet oppakken maar dat met meneer van dale snap ik helemaal niks van.. 6 + 2 : 50 x 62 wie o wie
grrrrrrrr, waarop moet je deze code dan gebruiken want bij mij komt er echt 3852 uit maar de la en het kluisje gaan er niet mee open??????? verslavend trouwens deze spelletjes, tijdens de zwangerschap ook veel gedaan.
Jaaa met men. van dale ben ik erachter... nu heb ik een blauw notitieboekje waar een raadseltje instaat met het blok met de 3 voorwerpen... en dan krijg je een vissie en een bloempie...???!!!???
Ja dat is die klok dat rondje in het midden moet je hebben maar ik denk dat het hoekje onderin eerst vast gezet moet worden