haha kom je zo verder helpen.. Moet nu echt douchen met 'm haha.. hij haalt mijn lades leeg in de keuken
Ik heb een de volgende romeinse cijfers I (op een van de wieken) IV (op het tandwiel) III (op de doos van de hendel) Meer zie ik niet... Het tandwiel en het roestige gedeelte van een tandwiel heb ik wel. En de tralies zitten dicht.
Nog even snel laatste cijfer is bij de windmolen helemaal boven aan.. trap omhoog.. dan kom je bij het cijferslot.. Dan nog een keer omhoog.. dan heb je een draaiende windmolen, althans een deel ervan.. Dat deel wat ronddraait, staat een cijfer op, maar daar moet je even op wachten.. die komt vanzelf voor bij..
Ik zie niet goed wat voor cijfer dat is... gok een II En wat je er dan mee moet doen snap ik helemaal niets van... Zit de kleine inmiddels lekker in bad Roeltje?
Nee even snel gedouched, hij had er geen zin in In je vleesetende plant zit een blauwe knikker.. Heb je die al? Nou ja, die knikker in dat doosje doen, dan zie je een volgorde van plaatjes.. De romeinse cijfers zet je in die volgorde op het cijferslot (op de trap)
even denken hoor.. in het boek dat je eerder gevonden hebt staat een blz. met uitleg over de werking van de knoppen van het slot.. je begint linksbovenin (1) dan naar rechts.. dan naar onder, weer naar links, boven etc. (lekker duidelijk he)
En het wordt nog duidelijker... zoontje heeft hier pc uitgezet. Ik moet dus even weer opnieuw beginnen.
whaha had ik vanmiddag ook.. drukte per ongeluk op het kruisje, alles weg.. kon een heel stuk over nieuw doen haha.. heb printscreen voor je gemaakt.. hoe de knoppen werken
ja je begint dus links bovenaan, en dan tel je door. bij iedere cijfer begin je opnieuw. gaan wij nog een nieuwe doen?
Durven jullie deze aan? MOTAS - Mystery Of Time And Space - Copyright © 2001-2007 Jan Albartus. All rights reserved Hij is echt héél gaaf, echt dé escape game van de escape games... maar hij duurt wel een hele tijd, zijn nogal wat kamertjes
Ik zit vast bij het allerlaatste spelletje, ik ben naar beneden gegaan met de lift en nu moet ik iets met die knikkers en een bord met vakjes figuren? Ik dacht ik maak zo'n zeepaardje, maar verder weet ik het niet. Help!
rechtsonderin komt idd een zeepaardje.. er komen in totaal 3 of 4 figuren uit.. die anderen zijn poppetjes.. beetje klikken op de stenen tot je een mooi geheel hebt. is even puzzelen, maar niet zo heel moeilijk..