Is er nog iemand bij die trap? Ik heb nu daarbij een hoofd in de diskettebox zitten? En ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Frustrerend dit, want ik wil 'm nu afmaken .
ja ik snap het ook niet.. in de ruimte waar dat hoofd begon, als je het licht uitdoet zie je aan de muur 3 tegels. kun je ook pakken maaar geen flauw idee wat je er mee moet doen.
Ja dat had ik ook gezien, ik heb geprobeerd ze 't "verbinden" met die 2 streepjes die tussen die 3 panelen staan, maar geen idee wat ik dan moet doen? Ik dacht misschien in die andere kamer met die tegels dezelfde vorm maken ofzo, maar daar heb je veel te weinig tegels voor.
@ Chilleke: heb je de rat al naar het holletje aan de linkerkant geleid? Via de strepen op de tegels.
ja dat had ik ook al geprobeerd maar nog niet gelukt.. Chilleke In de ruimte van de rattenhol(l)en.. De tegels kun je op klikken, de strepen moet je met elkaar verbinden.. dan gaat hij naar de andere kant van de ruimte.. In de ruimte van de trap moet je die diskettebox voor het hol zetten..