Nee nog niet, ik zit nog steeds te pielen met die dingen onder de trap. Je kan ook de stoel verschuiven, maar geen idee wat je daarmee opschiet? En die tegels weet ik ook niet.... Verdimme zeg!
jee heb hem!! tegel 1 klik je 2x op tegel 2 klik je 1x op tegel 3 klikje 2x op poppetje erop, die volgt nu de lijnen.. Dan pak je de stoel.. als het poppetje helemaal links is druk je op dat rondje boven aan de trap..
Heb je 't haardvuur aan? Ik heb alleen een stuk hout, van 't haardvuur. En zo'n driehoek, ik heb wel gezien dat ik die driehoek onder die machine kan leggen, maar verder ben ik nog niet.
Onder de trap moet je gewoon klikken met dat poppetje in dat doosje, aan de rechterkant. Als je die puzzelstukken goed hebt liggen, doet 'ie 't!
eerst de tegels eronder stoppen.. dan het poppetje erbij schuiven.. Heb weer wat hout onder de laser leggen.. op het groene knopje drukken.. dan vliegt ie in de fik.. hout weer meenemen en in de openhaard gooien (moest wel paar keer klikken) maar nu zit ik ook weer vast
jaaa deur is open.. driehoek onder de laser leggen (lamp uit houden anders doet ie het niet).. laser aanzetten dan krijg je kleine stukjes.. die plaatsen in het kastje naast de deur.. is even puzzelen
Ahh, nu bespaar je energie, waardoor de laser 't goed doet. Als je dat driehoekje eronder legt, krijg je allemaal kleinere stukken!