Je moet m in het kastje leggen waar die beer zit. Als je die ster neergelegd hebt kan je door het gaatje kijk daar staat het op
Moet je misschien hier dan iets doen met dat visje en bloempje? Tekening in het blauwe notitieblokje? En de andere tekening met de pijltjes en de cijfers? Die zou over de wijzerplaat van de klok gelegd kunnen worden volgens mij.
Ik weet het niet... ik weet ook niet of ik er goed mee zit... Wie heeft dat rondje al los van de wijzerplaat van de klok... Help meiden!!!
ik ga morgen ook verder ik moet mn kleine meisje haar laatste flesje geven en daarna duik ik mn bedje in!
Oooeeh weer wat ontdekt, ik snap de code alleen niet. Als je de tekening pakt in het blauwe notitieblokje en je klikt dan op het visje of bloemetje van de tekening dan zie je een nieuwe aanwijzing. 3 sterretjes... Ik snap dus niet wat je er verder mee moet doen...
Aah ja... het woord exiles is omgekeerd een rekensom. Met de uitkomst hiervan kan je de cijfercode kraken van het kluisje in het dressoir. Daar zit een houten poppetje in met een knopje op zijn buik. Kan je weer bewaren
Dat had ik al geprobeerd maar het bakje gaat steeds dicht en het poppetje blijft... Er komt geen rondje in het bakje...
poeh hee, ik heb ff een walkthrough gespiekt. En ik snap dat van Exiles nog niet( maar het heeft wel gewerkt en ik ben nu weer een stuk verder
Aaaah oke.. hebbes... Toen had ik ineens een sleutel... met die sleutel kon ik het laatje in het bureautje openen en vond daar een toetsenbord en een muis. Heb ik bevestigd aan het beeldscherm op het dressoir en het plaatje bekeken. Daar ligt een sleutel in het midden van de kamer.. hoe kom je daar bij?
IS dit wel een tekst op het sterretje???? die S lijkt meer op een 5 Rondje wordt daarna wel duidelijk
Zover ben ik inmiddels ja prinses. Thx. Maar nu zit ik met een plaatje in de pc waar ik niets van begrijp...