zal het je sterker vertellen.. Heb 2 van die wirenuts (die rode dingen) aangesloten op het kastje van de muur, verder kom ik niet kan een boel dingen omgooien maar meer niet haha
oooh ik ben eruit!!!! Ben ik deze keer als eerste???? Moet ik haast de krant bellen haha. Nou meiden, als het mij lukt zijn jullie er over 2 tellen uit!
Je moet nog een schaar hebben... 2 batterijen, een afstandsbediening, een tang, een pak kalkoenenvoer
batterijen gaan in de afstandsbediening met de schaar kun je een vuilniszak openen achter het klepje van de garagedeur opener zit ook iets de tang kun je in de bankschroef ombuigen en dat kun je gebruiken om het kastje te openen
de vuilniszak heb ik open geknipt. heb nu nog een schroevendraaier en een afstandsbediening.. en een groen dingetje uit de vuilniszak
dat groene kaartje moet in de opener van de garagedeur. en die schroevedraaier kon je volgens mij die opener mee open krijgen...
zoek je voor zo even een nieuwe??ga ik even bloed testen, insuline spuiten en een broodje maken!ben er zo weer
er ligt een batterij in de la en een tussen de rommel voor die plankenkast de bankschroef moet je eerst openen en dan de tang erin leggen. ik zit nu in de trendy blauwe kamer hahaha... zal de link zo even sturen...