Hee meiden, Wie kan mij vertellen hoe je het hangslot open. Want ik heb alle mogelijke code's die jullie geven geprobeerd maar tevergeefs. Ik hoop op een antwoord zodat ik ook verder kan met dit spelletje. Bedankt alvast, Sabrina
Nog geen idee, maar het papiertje met die sleutel in het midden en dan al die lijnen waar cijfers bij staan kan je eroverheen leggen en dan wijzen de lijnen op het papier verschillende dingen aan.
Het gaat alleen om het plaatje met het overzicht van de kamer. als je hier het briefje met de sleutel boven houd zie je de volgorde van de gekleurde hartjes die je volgens die volgorde moet aanklikken op het doosje met hartjes.
voor het hangslot moet je de som oplossen die achter de kast van de computer verstopt zit ( dit boekje kan je pakken met de aanwijsstok )
Thx prinses... Dat heb ik nu gedaan en dan kom ik op: geel blauw blauw rood groon Maar dat klopt dus niet Oooh deze spelletjes zijn eigenlijk helemaal niet goed voor mij
Flixbilly je moet men. van dale toepassen... Meneer Van Dale Wacht Op Antwoord. In die volgorde moet je de som oplossen en dat is het antwoord.
Ik ben eruit. Ik heb de juiste som gevonden de som was 2:2+70x75=5251 het hangslot is geopend dus ik kan ook weer verder. Succes iedereen. En als ik iets weet laat ik jullie het weten. Groetjes Sabrina
Bij mij waren de hartjes rood, geel , blauw, rood, groen. Ik heb nu met het esb-stickje het spelletje gedaan op de pc en heb de CD. Deze zit in die rare klok met kleurtjes eronder maar nu weet ik niet mer wat ik ermee moet.
de lijn met nr. 2 wijst naar de pc, om welke kleur gaat dat dan. I'm confused. Edit: Never mind, ik heb 'm al
Voor de mensen die het kluisje onder het tv kastje nog niet open hebben. Je moet de ster in het kastje onder de beer leggen dan door het gat kijken. Dan zie je EXILES. DIt is eigenlijk de som: 5371x3 uitkomst is 16113 en dit is de code van het kluisje onder de tv kast. Groetjes
Ooke... dank je wel! Ik heb de code gekraakt met de hartjes. Die volgorde klopt inderdaad. Nu heb ik een blauw en een geel vlaggetje. Wat kan je daar mee doen?
De vlaggetjes zet je in het poppetje dat je in het doosje op de bank heb gezet. Maar dan??? weet ik het ook niet meer. Groetjes
Die vlaggetjes was ik ook net uit dat die in de armpjes van het poppetje moeten. En moeten ze dan ook in een bepaalde stand staan? Er zitten in het blauwe notitieblokje meer bladen: die met het doosje, dan met de sterretjes en dan met het woord pink en nog wat kriebels en dan met een klavertje en een rare code. Maar die snap ik dus ook niet. Ik snap dus ook niet waar men de usb-stick vandaan gehaald heeft...