Ben hem ook aan het doen, maar kom nog iet verder dan het bot in de bek van de hond doen en een rode bal. Oja en figuurtjes van een schilderij
bij al die schilderijen moet je onderdelen 1 voor 1 brengen naar het eerste hondje aan de rechterkant! Een hok, tong en ogen dacht ik....
k ben ook honden escape gaan doen. Ik zit nu in weer een volgende kamer met een hondje in een kooi en heb een haaknaald gevonden. Nu kom ik dus niet verder.
je moet op het hok klikken... het ijzer weet niet meer welke, een staande in iedergeval Dan de bal erin gooien en kan je de sleutel eruit hengelen
@Kwebbel; je moet alleen het figuurtje doen die je in het schoteltje zag @Pink; terugplaatsing morgen?? OOHHH wat spannend!! IK duim voor je!!!! liefs!
hmmmm de hond heeft aan de deur gesnuffeld maar daarna niets meer Ik ga denk ik ook maar mijn bedje opzoeken. Morgenochtend moet ik mijn ouders naar Schiphol brengen
Chilleke werkse! ik vind ook maar geen tijd om er één te spelen.. hopelijk vanavond als Lenn op bed ligt of als mijn man straks thuis is, maar dat kan nog wel even duren..