Aww jammer. Ben gek op die games en had er wel eens een "life" willen mee spelen maar jullie zijn vast allemaal zo ongeveer er uit?
ik weet hoe je het eendenkoppie moet doen! daarvoor moet je spelletje doen op 'ninendootje' en dan onderin zie je allemaal eendenkopjes
oh die is voor de deur.. dan zie je in de verte een sleutel hangen.. maarja geen idee hoe ik die kan pakken haha
ik ben nu bij dat ding met die 3 knopjes.. moet ik de code 2714 erin zetten nou lukt me voor geen meter hoor hahaha
Maar dat is het 'm, ik heb niets om er in te draaien .. Ik heb nu alleen dat blauwe boekje nog maar. ik kreeg alleen maar een sleutel uit het bruine kistje nadat het popetje was weg gevloge ... Heb gewoon nachtmerries gehad vannacht hahahah klote spel
Volgens mij moet die sleutel op de plek waar dat grijze deurtje eerst stond.. Dan gaat er een luikje open en druk je weer op die grijze knop erboven.. dan gaat dat ding naar beneden en volgens mij kan je er dan uit.. eerst even de oudste wegbrengen en zal dan nog eens kijken..
Op de grond links van de grote plant die naast het tv kastje staat, ligt het poppetje. Daar ligt ook dat dingetje om mee te draaien