Wie kan mij vertellen (bij het spel switch) waar ik het vierkante blokje vind, voor in de vormenstoof?
Hmmz ik krijg dat hangslot niet open.. Misschien moet ik nog andere dingen proberen voor ie open kan?
http://www.freegamesnews.com/en/?p=19038&cpage=1#comment-341875 Even tekst selecteren. Dan ziet niet iedereen de link. Succes ermee. Ondanks tutorial er nog lang over gedaan. Ben zo slecht in dit soort spelletjes, maar vind ze hartstikke leuk.
[sphere] Ik heb nog 5 vakjes waar spulletjes in kunnen.Tot nu toe was het niet zo moeilijk, maar ik zit nu vast.
Ik word gek waar is dat transparantieding nou!!!!!! Als ik die linker lade open maak zie ik niets liggen HELP!!!!! grrrrr **** spel!!!!
Djonna ben je met de eerste bezig? die is verplaatst, die klopt niet met de walkthrough op internet.. Die hangt nu onder de rechterlade..
Roeltje hahahaha daar kwam ik dus net ook achter ben nu bij dat ****poppetje maar kom niet uit de beschrijving met die vlaggen. als ik 2x geel doe, krijg ik daarna 2x blauw...doordat die handen naar beneden gaan en het moest zijn yy knop yb knop by knop bb 2x knop Maar die handen komen niet in de goede volgorde HELPPPP AGAIN
Gewoon zorgen dat je een geel en blauw vlaggetje hebt.. maakt niet uit als de handjes niet naast elkaar staan..
Ja dat lukt dus niet want nu heb ik bijvoorbeeld beide handen op blauw als ik geel geel moet doen. Dus hoe doe ik dat dan????
gewoon opnieuw klikken tot ze geel zijn. en na iedere keer op de neus klikken. dus bijv. geel geel neus, blauw geel neus etc.