Oh, ik heb er gewoon een paar keer op geklikt en toen is het ook gelukt. Waar ligt dat ding dan, dat jij zei?
[sphere] Ik zit echt al 2 uur op hetzelfde vast... Ik heb geen flauw idee wat ik met het plaatje moet en wat er in dat laatje zit. Ik heb ook geen idee hoe ik in de badkamer moet komen.
iemand die nog even wil uitleggen hoe ik in het eerste spel dat doosje met die schoppen moet draaien ? Er staat in het gedeelte achter het zilveren deurtje een gouden paal met een sleutel erop maar kan het niet pakken. Heb alleen nog maar het blauwe notitie blok ... Wat moet ik doen ?
Yes! Gelukkig wat gevonden, had ik over het hoofd gezien... @kippiekip: heb je de paal alweer laten zakken?
Die sleutel kan je idd niet pakken.. volgens mij moet die paal helemaal omhoog staan.. maar dan weet ik het zo niet.. Uk80 sorry E. kreeg de fles gelukt zie ik.. verder ben ik nog niet.. heb nu het glas gevuld in de badkamer en daar die bruine drab uit de plantenbak gedaan, nu heb ik bruin water.. Dat plaatje uit de badkamer moet op dat dingetje in het laatje van het kleine kastje.. en dan vastzetten met de schroefjes die je hebt gekregen van dat luikje (schroevendraaier) Je kan er die balletjes op leggen maar kom daar niet verder me..
Ik ben nu met de balletjespuzzel bezig... pff wat een ellende! Heb je de boeken goed gelezen? Het water kun je weggooien Die balletjes heb je eerst nog ergens anders voor nodig.
ah er ook al uit zie ik ga nu Lenn naar bed brengen.. Elise slaapt voor de verandering dus straks nog één proberen