Stank; kan het niet meer aan...

Discussie in 'De lounge' gestart door jeanney5, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Titel zegt het al. Ik kan het niet meer aan.

We wonen in een huurwoning...Zo'n 8 maanden nu..Nou hebben wel de laatste maanden een vreselijk stank in huis...Volgens de woningbouw; de rioolering...Ze zijn langs gekomen en hebben hun werk gedaan...Wel moeten we een paar dagen/weken wachten en dan komt het goed..

Nu zijn we weer een paar maanden verder..Komt de opzichter langs omdat ik de stank niet meer aan kan en omdat we vochtplekken hebben in onze slaapkamers...

Conclusie; water in de kuipruimte die stank veroorzaakt...Kapotte afvoer van de wasmachine (door hun veroorzaakt)..

Afgelopen vrijdag kon ik het niet meer aan; hoofdpijn, misselijk en overgeven...Samen met manlief besloten om een weekend bij familie in rotterdam te gaan, want hij denkt dat ik me vanwege stank ziek voel..Eenmaal bij familie, voel ik me lekker en fit...

Met tegenzin weer naar huis(kids moeten naar school en manlief moet werken)...Waar ik me gelijk weer ziek voel.. :confused:
    Besloten om een paar uren te wachten en anders nemen we een hotel..Want dit kan niet...Rond 9 uur savonds kon ik het niet meer aan, dus hebben we besloten om toch een hotel kamer te nemen, kan wel bij familie maar vanwege me bekken/rugklachten kan ik niet zomaar op een luchtbed of bank slapen...

Vanmorgen vroeg contact met woningbouw opgenomen...Die komen zo snel mogelijk repareren..Wat is zo snel, want ik kan niet thuis blijven..Nou jah mevrouw, we doen ons best...Ikke van; Niet genoeg..Want ik probeer al 1 maand iemand van jullie hier te krijgen wat niet lukt....

Sorry hoor, moest het ff kwijt..

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jeetje wat een rotsituatie! Er moet gauw wat aan veranderen, anders misschien op zoek naar een nieuwe woning? De woningbouw heeft hier ook zeker schuld in, dus die moeten je toch kunnen/ willen helpen?

3. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Jah die hebben zeker schuld hierin, maar doen heel erg moeilijk..Volgens de meneer van de onderhoud kunnen ze niks meer dan hun best voor ons doen?!?

Ik weet ff niet meer... :cry:

4. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Jee meid, wat vervelend!
    Ik kan me goed voorstellen dat je je beroerd voelt van die lucht. Ik heb wel eens gehoord dat er ook echt giftige stoffen in die riooldampen kunnen zitten (maar dat is van horen zeggen, weet het niet zeker).
    Vroeger bij mijn ouders trokken met een bepaald weertype de rioolputjes (wc, wasbak enz) wel eens leeg en kreeg je die stank ook in huis... vreselijk vond ik het! Werd er toen ook misselijk van, en als je zwanger bent, ben je toch al zo gevoelig voor luchtjes.
    Ik wens je veel sterkte en hoop dat het snel gemaakt is.

5. jeanney5, ik heb je topic verplaatst naar het goede forumonderdeel.

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Hoi als ze eindelijk komen laat ze dan ook een onderzoek doen naar schimmel!

Door die vocht overlast kan er schimmel ontstaan en daar kan je erg ziek van worden.

Ik zeg dit niet om je bang te maken ofzo, het is alleen het eerste wat me te binnenschoot na het horen van je klachten en waardoor die veroorzaakt zijn.

7. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.594
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Oh meid wat erg,hoop dat het gauw opgelost wordt!
    Heeft de woningbouw geen hotelwoning?
    Die hebben ze hier in Almere als je huis bv wordt gerenoveerd.

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Gatver! Verschrikkelijk zeg. Daar zou ik ook niet tegen kunnen. Sommige gemeentes laten hun inwoners soms gewoon in de kou staan, vind ik niet normaal. Je had een tijdje geleden een programma op tv en daar had een vrouw dat er overal tocht gaten en schimmel in haar huis kwam. Het was er altijd ijskoud en vochtig. Haar kinderen waren ook altijd ziek en verkouden. Ze beloofden dat ze het zouden oplossen daar bij de gemeente, maar een jaar later kwam dat programma bij haar terug en was er nog geen zak aan gedaan. Uit eindelijk kreeg ze een nieuw huis van de gemeente, maar dat was ook alleen maar omdat dat programma erbij was.

Heb je geen rechtsbijstand verzekering toevallig. Dan kan je daar misschien navragen wat je in zo'n situatie kunt doen.

9. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    misschien kun je eens om raad vragen in de rechtswinkel. dit kan toch zomaar niet :( je zou eens kunnen vragen wat je rechten zijn. want als jij bijv. je huur niet op tijd betaalt, hebben ze vast wél ineens tijd voor je (om aan je kop te zeuren waar de centen blijven!)

voor noord-nederland:
    Rechtswinkel Groningen
    Lijnbaanstraat 12
    9711 RV GRONINGEN
    050-3134707
    www.rechtswinkel-groningen.nl

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik wil het net zeggen idd, rechtsbijstand of rechtshulp, dit is absurd! helemaal omdat jullie nu onkosten hebben door een fout die zij gemaakt hebben.
    hoop dat je snel weer lekker fit en vrolijk thuis mag zitten!

Deel Deze Pagina