het hondje moet je neerzetten bij die geheime deur die is opengeschoven een beetje rechts ervan en dan op het kleine frimeldingetje klikken van die deur zodat de hond ernaartoe loopt
Ik heb de kitchen escape ook helemaal zelf uitgespeeld, ben supertrots. Bij 123bee.com staan heel veel van die room escapes, ook een hele enge/spannende de monster bassement. Ik durf hem niet zo goed uit te spelen. Misschien een tip voor iemand anders?
deze is ook wel makelijk om te doen...en het einde is nogal verassend hahaha http://www.123bee.com/play/turkey-escape
Nou, ik snap er niks van... ben ik nou zo onnozel? Hij is toch simpel. Ik heb inmiddles allemaal voorwerpen verzameld maar kom er gaan stap verder mee!
Je moet even klikken op "Walktrough" Daar krijg je allemaal aanwijzingen. Anders had ik het ook niet geweten! Ik doe nu een andere (die van de keuken) en ik snap er niks van
Nou, ik heb volgens mij alle attributen! Dus ook de mes ui de bevroren vis. Ik heb nu nog een mixer, een klopper, het mes, de batterijen. Ik heb de aanwijziging gezien en snap dat de batterijen in de mixer moeten maar ik weet niet hoe! Oja, heb ook de halsband, maar geen idee wat er mee te doen!
ik zit vast in een huis, maar moet eigenlijk naar de winkel.. o kijk! de sleutel zit nog in de achterdeur. die was makkelijk! doei!