Ja presies het lukt echt niet.... heb hem nu al 3 keer opnieuw gespeelt en steeds komen ze allebei in mijn lijst te staan en dan kan ik er niets me
Je klikt het hart aan, en dan op ? (blauwe vak-item). Zodat het hart vergroot wordt. Dan klil je het pannetje chocola aan (wat je hebt gesmolten in de pan), en je klikt wederom op het hart.
oke hoe zijn jullie aan die chocolade gekomen? *ben die ook maar gaan doen* laat maar gevonden *edit en in die artclass he, hoe weet je nou welke cijfers je voor die code moe gebruiken?
Er zat een zaadje in het nootje wat je aan het eekhoorntje hebt gegeven> Dit zaadje plant je in de bloempot. Er groeit een bloem, er komt een plakkaat chocola uit. JE stopt de chocola in het pannetje, en dan in het hartvorm.
in die artclass, heb net uitgevonden dat je op een van die schilderijen kunt tekenen, maar het blijft niet staan :s
heyyy ik doe ook mee.. het spel met het chocohart heb ik net gedaan erg leuk en simpel! nu de class ecsape kijken hoe ver we daarmee gaan komen..
Aargh ik kom er ook niet uit. Heb de chocoin het pannetje gesmolten en die staat nu in mijn lijstje rechts. Ook de hartvorm staat in het lijstje, maar krijg hem nergens geplaatst. Heb vanalles geprobeerd maar krijg de gesmolten choco niet in het hartvormpje!
Aha klik je hartvorm aan en klik daarna het vraagteken aan. Dan heb je je hart groot, klik je choco aan en ga daar mee naar je hartvorm. Daarna zit ik ook weer ff vast haha
heb je de choco nu gesmolten in het hartvorm? dan kan je hem weer groot maken en dan moet je op de choco klikken en komt die apart in je rechter schermpje