ja maar verder dan die kamer kom ik niet ....oww ik ben hier zo hopeloos slecht in. Het enige da ik vind is dat het eerste schilderij van kleur veranderd
Ik kwam er later achter dat je maar 1 figuurtje moet plaatsen. De rechthoek bovenin, dan gaat de deur open (rechthoek in drinkbak was hint). Ik heb daar het hondje bijgezet en die bewoog wel, maar deed verder niks. Toen heb ik het hondje in de eerste gang bij die schilderijen gezet en die stuurt je naar de juiste plek.
jullie bedoelen toch de figuurtjes van het schilderij die kubus rechthoek vierkant en cirkel en dan dubbel? En die mand in de eerste kamer...ik krijg ze er niet in of onder gelegt
Die figuurtjes bedoelen we ja. Maar heb je het hondje in de achterste kamer al bevrijd? Daarnakun je linksonder op dat blauwe kussen met dat bot klikken en die schuift dan opzij.
Je kunt een spijltje onder in het midden verwijderen en dan de rode bal erin leggen. Dan loopt het hondje weg en dan kun je met die haak de sleutel er na 3 keer uitvissen.
Hij loopt in die gang van links naar rechts en gaat dan met zijn snuitje omlaag. Dan klik je onder zijn snuitje en dan zoom je in op de tegels. Een grote witte tegel kun je dan verplaatsen door er op te klikken.
Heey! Ik doe nu ook de dog-escape Maaruhhh... Ik heb de houten deur open, heb de vormpjes en een bal. En nu? Het lukt me (nog) niet om de figuurtjes onder het kussen te plaatsen? Wat kan ik met die schilderijen op de gang? Als ik er op klik dan gebeuren er dingen (tong die verdwijnt enzo....) maar dan? Groetjes Cynthia
ok dat heb ik nu ...maar nu dat kussen ...dat is het kussen in de eerste kamer toch die in het midden van de kamer ligt maar daar kan ik helemaal niets mee