de tong moet op een ander schilderij cyntje, van elk schilderij haal je iets af en zet het op dat ene schilderij
je moet met die haak mikken waar je dat spijltje hebt weggehaalt dan zie je ook dat de haak opeens groot word als je hem loslaat en dat moet je 3 keer doen
Lucia, je moet net voor het hok klikken met die staaf met haak, dan zwiept hij uit zichzelf in het hok. Na 3 keer heb je de sleutel.
Dames, ik moet er vandoor. Ik denk dat ik morgen wel weer een spelletje kom spelen. Nog een fijne avond en alvast welterusten!
nou.. ik kom die eerste kamer nog niet uit bij die dogscape... heb het bot in de mond van het hondje op de schilderij links gedaan, maar nu?
Maakt het iets uit waar ik het hondje neer zet? In de gang met de schilderijen? Waar dan> Want hij gaat steeds terug in mijn "balkje" Groetjes Cynthia
Bij mij ook ik heb hem eerst zijn bakje melk laten drinken en toen die figuurtjes onder het kussen gelegt maar nu staat het hondje in mijn balkje en kan er niets meer mee
@Kelly;staat er bij jou iets in de bodem van dat drinkbakje?Bij mij staat er een rechthoek, maar een paar pagina's terug zag ik dat iemand een driehoekje had?!
Ik had het rechthoekje in het drinkbakje. Deze heb ik onder de kussen en de deur is open. Maar nog steeds kan ik mijn hondje niet in de gang zetten (gang met schilderijen toch?)