Je moet alleen de bovenste rechthoek bij de figuurtjes plaatsen! Dan gaat er een deur open...verder weet ik het nog niet.
ik krijg dat kussen niet weg hoor hond is bevrijd en zit in mn balk.. hondje laten drinken. figuurtje wil niet in het drink bakje, en kussen gaat niet op zij wat nu? hebbes
Nou op één of andere manier heb ik 'm toch in de gang met schilderijen kunnen zetten. (kwestie van blijven proberen, ergens links heb ik 'm gezet.) Ik ben eruit!
hahaha ik heb hem net ook gespeeld op escapegames24.com Als je daar een spel aan klikt dan kun je op play game klikken en die opend zich in een nieuw venster zodat je de tips en trucs van de engelse dames en heren kan lezen op de site. Ik ben verslaafd aan deze spellen en kijk ook elke dag wel of er een nieuwe staat
Ik sanp niets van die schilderijen, ik heb een paar ogen en een tong verplaatst, maar dat hondehok kan ik nergens kwijt, help!
Heb je ook de kleur van het eerte hondje bij dat andere schilderij geplaatst? Als je alles hebt gehad dan pas kun je het hondenhok plaatsten
http://www.escapegames24.com/2009/02/do ... scape.html Eerst de ogen, dan de tong, dan de kleur en dan het hok
Mijn eigen hond heb ik net uitgelaten.... maar die kl**e hond van het spel krijg ik dus echt niet geplaatst.... pffff...
ik washem dus ook vis deze site aan het spelen maar ik rkijg geen filmpje met hints als ik op walktrough klik
Dames, ik ben er mee gestopt. Ik heb overal geklikt om die hond neer te zetten, maar tevergeefs.... Groetjes Cynthia