Waar kan ik ook alweer het briefje vinden met de figuurtjes om het de code in te toetsen achter het schilderij??
Als je dat plankje op de bank hebt geplakt, dan is het luikje met de tralies open. Kijk daar goed. Ik heb inmiddels een hondje gezien, met een sleutel in zijn bek. Alleen de hond is weer weg met sleutel.... Ik speur nog even verder.
Sleutel gekregen, door hondje eten te geven. Nu zit ik achter de deur, in het kamertje van de hond. En daar zijn weer wat geheimen...
prinses... ik heb een sleutel gevonden en die pastte op het groene vlakje op de muur waar je die knoppen van in kan drukken... Hoe weet je wat je hier moet doen?
Het groene kastje heb ik open... En ik heb de sleutel aan de andere kant van de deur op de grond gegooid... En nu????
O, ik weet het niet meer. Volgens mij moet je nu het luikje in de muur openen, waar je de rode kringeklding op de vloer ziet.
Ik heb em al eens gespeeld... Dus laten we morgen maar kijken naar een andere... Ik denk dat ik pas morgenavond tijd heb... maar dan zie ik het wel welke het geworden is..
Hey nog meer roomescape-fans hier. Zelf ben ik er redelijk verslaafd aan hoewel ik meestal hulp nodig heb. Kennen jullie deze site? Iedere dag nieuwe games! Escape Games 24 - Play New Online Room Escape Games, Point and Click Games, Hidden Object Games, Adventure Games, Puzzle Games, Download Games and Walkthroughs
Ken je er 1 die lijkt op de tweede link hier in het topic (room escape lights)? Dat soort vind ik namelijk het leukste. Een groot aantal heb ik al gespeeld, maar er zijn vast een aantal nieuwe bij gekomen dit jaar.