geachte, Ik heb afgelopen maandag een vroege echo gehad ivm met eerdere miskraam, ik was daarop 6w1d en we hebben een mooi hartje zien kloppen. De afgelopen weken ben ik erg misselijk geweest en nu sinds 2 dagen helemaal niets meer. Hoe groot is de kans dat er nu nog iets mis gaat nadat we het hartje hebben zien kloppen en nu mijn misselijkheid ineens verdwenen is terwijl ik bij mijn 1e tot 18 weken heel erg ziek geweest ben. Alvast vriendelijk bedankt voor u antwoord.
hoi, over het algemeen zeggen we altijd dat het wel of niet hebben van symptomen of het plotseling opkomen of verdwijnen ervan niets zegt over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. Je hebt gelukkig een goede echo gehad, dat is heel positief. Je kunt nu niet meer doen dan afwachten, het is en blijft een onzekere periode, dat geldt voor iedereen. Het feit dat je vorige keer heel lang misselijk bent geweest wil niet zeggen dat dat deze keer ook zo zal zijn. Iedere zwangerschap kan anders verlopen. Mirjam
Hartelijk dank voor de snelle reactie....ik zal proberen om me niet zo druk te maken of het wel of niet goed zal gaan. (ik kan er toch niets aan veranderen)