Hi allemaal, Ik wil graag weer beginnen met sporten. Naast dat het natuurlijk gezond is en je er meer energie van krijgt, zou ik graag dmv oefeningen en etc bredere (gespierdere) bovenbenen willen en rondere billen. (En buik mag altijd strakker) Wie heeft hier goede oefeningen en tips voor? Ik ben zo'n 1,64 en weeg +/- 53kg ik wil niet afvallen. Moet ik qua voeding ook ergens op letten? Ps: ik weet dat er meerdere sporttopics zijn, heb mijn vraag ook al in het 'starten met krachttraining gepost'. Maar daar werd niet gereageerd dus probeer ik het via deze weg
Ga je sporten in een sportschool? Zo ja, laat de instructeur daar een schema voor je maken. Dan weet je zeker dat je goed aan de slag gaat. Zij kunnen ook tips geven over voeding.
Bedankt voor de reacties! @butterflynova Ik twijfel nog of ik naar de sportschool ga, voel me daar nooit zo op mijn gemak. Voel me altijd zo bekeken terwijl ik wat aan het klungelen ben.. Zal vast niet echt zo zijn maar dat gevoel krijg ik er wel altijd van
Ik herken dat gevoel, maar heb toch echt deze week de stap genomen om er naar toe te gaan. Ook ik heb een doel voor ogen en daar heb ik toch echt een sportschool en begeleiding voor nodig
Dat had ik ook, ben daarom van sportschool gewisseld en hier is de benadering heel anders. Natuurlijk kijk je naar elkaar maar niet op een manier waardoor ik me onprettig voel. En bedenk, je bent daar voor jezelf! Altijd nog beter dan die vele mensen die thuis op de bank hangen.