Rooming in

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Loeki2, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ze slaapt nu al op een matrasje. Vind ze heerlijk, helaas leg ik haar met regenachtig weer niet buiten. Het huisje blijft wel droog (behalve bij het noodweer van de afgelopen week) maar ik vind het niet fijn als ze in de regen buiten ligt.
     
  2. marjolein56

    12 jan 2007
    44
    0
    0
    Heb je daar een foto van of een site over.

    Mijn baby slaapt het liefst buiten in de tuin, dus als het weer het enigsinds toe laat staat hij buiten (ooo wat zielig)

    Maar zo meteen is de kinderwagen te klein en dan moet ik wat anders.

    ooh stom niet het hele draadje gelezen, dankje
     
  3. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Op Marktplaats kun je wel babyhuisjes kopen. Ook zijn ze wel te huur. ik geloof op www.lutjepotje.nl
     
  4. Agapi

    Agapi Bekend lid

    31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Zalig toch. :D Ik zag laatsts een stukje op tv over die babyhuisjes. Lijkt me super voor het kindje.

    Ik stond vroeger gewoon in de open kinderwagen in de tuin......middenin de sneeuw! :confused: (ik ben in januari geboren) Heb er nog een fotootje van, bizar gewoon. :) Dat was toen zeker gewoon in Noord-Holland maar ik ben goed gezond dus het zal wel hebben gekund.
     
  5. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    ik heb haar ook het liefste gewoon bij me hoor, slaapt in haar eigen bedje in mijn kamer, en ook hier 1 gehuil en verdrietig kindje als ik het volgens de regels doe, dan word ze ook 100 keer wakker. nu als ik zie dat ze moe is zet ik haar in haar wagentje met speeltjes, en met 5 minuten slaapt ze, en dan leg ik haar in haar bedje, en ze word nooit huilend wakker, altijd brabellend. slaapt nog steeds 2 dutjes ook per dag (van ong 2 uur elk) en slaapt vanaf een uur of 9 tot rond 8 uur door. Ik vind het wel prima dat ze altijd bij me is!
    ik denk dat je gewoon je instinct moet volgen, moet je ze later laten wennen om aleen te slapen, nou ja, ook daar wennen ze aan!
     
  6. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    kindjes buiten laten slapen?
    Hihihi daar heb ik nog nooit van gehoord!
    Denk niet dat wij dat doen in brabant.
    En van een babyhuisje had ik nog nooit gehoord.
    Ziet er idd uit als een konijnenhok.

    Als de kleine het maar leuk vind en er lekker in slaapt he ;)

    Maar had er toch een vraagje over. gewoon puur uit nieuwschierigheid :p
    Slapen de beebjes dan de hele dag buiten?
    Ben je zelf dan ook buiten of zit je zelf dan binnen?
    Neem aan dat je niet van smorgens vroeg tot savonds in de tuin zit. Of je moet de hele dag niks te doen hebben ;)
     
  7. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    hahaha, nee ik zit niet de hele dag buiten hoor en zij ook niet, nou ja, als het goed weer is ligt ze van 10 tot 20 in het babyhuisjes, maar dan moet het echt goed weer zijn hoor. Dat is tot nu toe pas een keer of 4 voorgekomen helaas. Anders ligt ze vanaf een uur of 12 tot een uur of 17 buiten. Als ik er bij ben haal ik het gaas weg en ligt ze lekker te spelen. Als ze in slaap valt doe ik het gaas er voor. Ik kan er zonder problemen bij weglopen. Als het nodig is kan de babyfoon er bij staan, maar meestal ben ik dan toch in de keuken bezig en hoor ik haar wel als ze wakker wordt. Ik vind het geen prettig idee om haar in de regen buiten te leggen, al kan dat wel hoor, maar voelt niet lekker. Morgen wordt er weer mooi en vooral droog weer verwacht, dan leg ik haar zo snel mogelijk na haar ochtendslaapje buiten tot we 's avonds zelf naar binnen gaan.
     
  8. Vennetje

    Vennetje Actief lid

    3 aug 2006
    261
    0
    0
    blij te lezen dat ik niet de enige ben die zich er prettig bij voelt als de kleine in de box slaapt! als het zo uitkomt slaapt ze overdag in haar eigen bedje, maar meestal beneden in de box. Na de voeding en spelen/knuffelen leg ik haar daarin en dan gaat ze zelf spelen tot ze moe wordt en in slaap valt.
    's nachts slaapt ze in haar eigen bedje, op haar eigen kamertje - al sinds de tweede week.

    We hebben soms wel moeite met haar 's avonds te slapen te leggen in haar bed.

    Dat baby-huisje lijkt me echt ideaal! Zeker met al die insecten die buiten rondvliegen. Daarom ben ik eigenlijk te weinig met haar buiten geweest tot nu toe - achter in de tuin tenminste...
     
  9. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier hetzelfde riteel hoor Vennetje. In haar bedje slapen is trouwens geen enkel probleem 's avonds.

    Ik heb ons huisje voor 70 euro op MP gekocht,
     
  10. Vennetje

    Vennetje Actief lid

    3 aug 2006
    261
    0
    0
    dat ze 's avonds wat lastig in slaap valt vind ik niet zo'n probleem. Ze heeft een tijd gehad dat ze overdag ook niet wilde slapen, dus ben allang blij dat dat opgelost is ;)
     
  11. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Lisette slaapt overdag altijd in de kinderwagen en met mooi weer zet ik die lekker buiten neer.

    Ben natuurlijk altijd in de buurt.

    S'nachts ligt ze op haar eigen kamer.

    Marki heeft tot aan 10 maanden ongeveer bij ons op de kamer geslapen toen we merkte dat hij toch te vaak wakker werd van ons is hij naar eigen kamer gegaan.
     

Deel Deze Pagina