Gebloed..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Shaas, 5 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaas

Shaas Actief lid

23 feb 2008
    136
    0
    0
    Net had ik tijdens het vegen een beetje helderrood bloed gemengt met slijm.. Daarna veegde ik nog een paar keer maar geen bloed meer.. Ik heb geen steken of buikpijn behalve de gebruikelijke bandenpijn en ik ben nu 6 weken zwanger.. Ik heb maandag pas m'n 1e echo.. Moet ik me zorgen maken? Ik heb al eerder een miskraam gehad

Groetjes (overbezorgde) shaas

2. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    tja, lastig te zeggen!
    Ik denk dat de echo je het beste kan geruststellen!
    Succes en anders bel je even met je vk!

3. Niet meer actief

Heej meid

Het is altijd afwachten...maar het kan goed zijn dat het innestelbloed is geweest...
    Ik heb zelf bij deze zwangerschap ook rond 6 weken bloed gehad met afvegen,toen met 8 weken een beetje rosig,en toen met 10 weken heel veel helderrood bloed...

Bij mij was het dus een innestelbloeding en met 10 weken was het dat de moederkoek voor de baarmoederopening lag en die verschoof! dus was niks ernstigs!

Ik zou ff de vk bellen..misschien mag je wel eerder komen..om je gerust te stellen...alleen zou ik toch afwachten,dan heb je meer kans dat je het hartje hoort...

Ik zou zolang je geen krampen hebt,je eigen niet te druk proberen te maken,,hoe moeilijk dat ook is!
    Ik wens jou heel veel sterkte,en zal voor je duimen!

Groetjes sandra

4. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    of misschien bij moeilijke ontlasting? ik had het na de ''grote'' boodschap is er een vaatje gekapt en dat kan het ook zijn!

succes!

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    je baarmoedermond is nu heel erg goed doorbloed,en gevoelig en dat kan bij jou de reden zijn van wat bloedverlies...

veel vrouwen die net zwanger zijn hebben in de eerste weken iets bloedverlies, ook vaak na het hebben van sex en is meestal niets om je ongerust over te maken..

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik had zelf ook wat bloed bij het afvegen. Verschillende keren gehad zelfs, ook later in de zwangerschap. Bij mij is het wel goed gegaan. Ik hoop bij jou ook. Maar wat bedoel je met "de gebruikelijke bandenpijn"? Dat lijkt me heel erg vroeg hoor, met zes weken!

7. Shaas

Shaas Actief lid

23 feb 2008
    136
    0
    0
    hoi dames,

dank jullie wel voor jullie reacties.. Ik heb neet de vk gebeld en die stelde voor om af te wachten tot maandag, alleen als ik een hevige bloeding zou krijgen moet ik gelijk bellen..

@marleen: Ik heb toch al sinds een week last van bandenpijn.. Is dat raar met 6 weken?

Groetjes shaas

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik had last van bandenpijn in week 20 en de VK zei toen dat dat al erg vroeg was.. Dus week 6 lijkt me wel heel erg vroeg. Je baarmoeder is dan nog nauwelijks groter en het kindje is nog zo klein...

9. Shaas

Shaas Actief lid

23 feb 2008
    136
    0
    0
    Wat raar dan.. Ik heb maandag m'n echo ik zal het dan gelijk vragen..

10. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Nou ik had ook al last van bandenpijn en bekkenpijn sinds het begin van de zwangerschap. das voor iedereen anders, Het is wel vroeg dat zei de vk ook maar het is wel mogelijk en niet uitgesloten.

liefs nance

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik heb ook al bandenpijn! en bij de eerste met 8 weken!

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    had al banden pijn voor ik goed en wel wist dat ik zwanger was...dacht spier verrekt...bleek dus zwangerschap.
    En bij de andere 2 ook altijd heel vroeg gehad.
    Dus t kan wel.
    Sterkte met t hele verhaal. Hopelijk is er niks ernstigs!

13. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    ik heb in het begin van de zwangerschap ook elke keer pijn gehad in mijn linker lies (daardoor was ik bang dan het bbm zou zijn)
    Maar volgens de vk was dat omdat er zoveel gebeurd daar beneden en je lichaam alles klaar maakt. Nu voel ik af en toe wat steekjes die wel kunnen komen van het groeien van de baarmoeder, maar het kunnen ook mijn darmen zijn, die vinden me sinds deze week ook niet zo aardig... ha ha

Deel Deze Pagina