Weet iemand of je deze roomkaas mag eten ? Vind 'm zooo lekker, maar weet niet van wat voor melk die gemaakt is natuurlijk... Zouden ze dat daar weten als ik het vroeg ?
Oh gelukkig, dan ga ik die lekker eten binnenkort Hihi ga 'm dus echt niet aan jou geven he [-( Thanks voor je (megasnelle) antwoord !
ik eet hem ook gewoon .....heb er eigenlijk nooit zo over nagedacht eigenlijk ......(bij andere kaasjes wel )
ja echt wel ! lekker hoor ....heb er vanmiddag nog naar staan grijnzen ....maar had net een veel te grote pannekoek op ......
ja hier ook .... .......en ben bijna niet meer misselijk ...is wel luek ....maar moet nu wel aan de slanke lijn gaan denken ...ben al niet moeders dunste
Ooooh dat zijn echt de lekkerste broodjes van de wereld Gelukkig goed na te maken met monchou - philadelphia - andere roomkaas, zout, peper en verse bieslook... Heerlijk! Nou moe ik heb meteen zoooo veel trek in zo'n broodje!
Maar het is nooit HET broodje Valhalla. Ik maak 'm thuis ook wel eens en ben dan best tevreden. Maar die bij de V&D.... Oooowww!
Ooooh mensen! HOU OP WAT LEKKER! En ik baal ook nog eens stevig. Wij hebben hier in Almelo al een flinke tijd geen V&D meer Het dichtsbijzijnde lekkere broodje roomkaas is 'helemaal' in Hengelo
Hmm, krijg ook spontaan zin in zo'n broodje, Morgen even halen voordat ik op de trein stap, want hier in Den Bosch hebben ze een La Place op het station, :-D Je mag hem trouwens gewoon eten, net als broodjes brie enzo, omdat in restaurants en winkels ze vanwege HACCP-regels sowieso alle risico's moeten vermijden. Is dus altijd roomkaas of brie van gepasteuriseerde melk. Van de kaasplankjes in restaurants durf ik het trouwens niet te zeggen: daarvoor gebruiken ze vaak wel de originele franse of italiaanse kaasjes en dat is dan wel weer van rauwe melk. Maar gewoon de broodjes brie of roomkaas kan dus gerust!
Oke, Nou ga ik even vervelend doen. Ik was dus een tijdje geleden in de v&d toen een dame voor mij zo'n broodje nam, de dame was duidelijk zwanger ( ik toen nog niet) en er werd haar door de medewerker duidelijk gezegd dat ze het beter niet kon nemen ivm rauwe melk. Ik balen! Maar goed misschien toch even vragen als je er eentje gaat halen.
Hier hetzelfde verhaal... in de V&D zeiden ze dat het van rauwe melk was en dus niet slim was om te eten!
Ik geloof dat mensen niet weten wat rauwe melk is... Bij de V&D wordt niet gewerkt met rauwe melk! Dit kan ik je uit betrouwbare bron vertellen. Er wordt wel met melk gewerkt maar dit is gewoon gepasteuriseerde melk en daar is dus niets mis mee. Helaas, op deze manier komen dus verkeerde verhalen in de wereld. Een broodje roomkaas van de V&D kan dus gewoon. Lekker genieten!