Maar lieve schatten: het is dus geen risico! In Nederland mogen broodjeshuizen en dergelijke helemaal geen risicoproducten gebruiken, en dus wordt er geen rauwmelkse kaas gebruikt! Behalve de broodjes roomkaas bij V&D eet ik ook lekker broodjes brie enz. Heerlijk! En idd, Vlinder: ik krijg hier ook elke keer weer honger van, :-D
wat je nu zegt is sowieso niet waar Rozemarijke... in de broodjeszaak waar ik gewerkt heb (exclusieve zaak) verkopen ze wel degelijk rauwmelkse kazen!
Ik was gisteren bij de V&D en heb het ook nagevraagd omdat ik daar ook altijd zoooo kan genieten van een bruin broodje roomkaas, máár! Ze zeiden daar dat ze het niet zeker wisten of er rauwe melk in zit maar dat de kans wel bestaat dat het er wél in zit, ik durfde het dus niet te eten!
Nou, das ook lekker, lees ik hier dat het gewoon WEL mag, heb ik gisteren braaf een broodje ham gegeten Dus, volgende keer gelijk aan die roomkaas!
Zie de berichten en het formele antwoord van de V&D in de berichten hierboven. Er zit GEEN rauwe melk in anders zou je dat broodje nooit van het bedrag wat het nu kost kunnen kopen! Daarbij geeft het V&D veel te veel hygiëne risico's om met rauwe melk te werken, los van de bewerkelijkheid. Je kunt het echt met een gerust hart eten! Voor de liefhebber: rauwe melk is melk DIRECT van de koe. Dit wordt zelden toegepast in samengestelde producten en in Nederland is het verplicht om hier expliciet vermelding van te maken. Een lieve (vakantie) kracht bij de V&D weet dit niet...
Ja ik had het al gezien....kijk maar 1 berichtje terug! En ik zal er zeker aan denken dus volgende keer gewoon genieten van die kaas!
Oh wat belachelijk dat ze in de v&d hier wat anders gezegd hebben! gatsie darrie ik altijd zin in die broodjes en dacht naja mag niet dus ff wachten tot na de bevalling. Tjonge, Ik ga de eerst voglende keer heerlijk genieten van mijn broodje roomkaas
Die zijn lekker ja die broodjes. Wat heb ik een geluk dan dat ik bij de V&D werk . Krijg me eten daar zelfs met 70 procent korting . Maar koop alleen op vrijdag iets. Anders komt het je neus gaten uit als je elke dag maar weer iets neem daar hoor.
zou er om 22:28 nog ergens een V&D open zijn? aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh hoe vaker ik de woorden broodje roomkaas van de V&D lees hoe wanhopiger ik word...... wat heb ik hier een zin in.
Het kan wel kloppen dat je 4/5 jaar geleden dit advies moest geven aan zwangere vrouwen. Toen werd er nl ook nog gezegd dat Monchou niet mocht tijdens je zwangerschap.