Hoi, Hier heel wat hoofdbrekens voor wat betreft onze vakantie deze zomer. We hebben een hele wensenlijst, maar weten niet waar te zoeken. Dus tips gevraagd: Wie weet een leuke reisorganisatie, of camping voor een relaxte vakantie met onze kleine meid van 2,5? Uitgangspunt is een stacaravan of huisje (met eigen sanitair), op een kleinschalige camping in de natuur, maar aan zee (of heeel groot meer) en dan liefst op max 1300 km rijden van hier - zuid NL. Land maakt niet zoveel uit, kan Frankrijk (Cote d'Azur), Italie, Kroatie, en als alternatief heel misschien Oostenrijk of Zwitserland aan de Bodensee. Ik denk een beetje aan kamperen bij de boer idee, met wat beestjes, bij een leuke hoeve of kasteeltje. Eigen sanitair is wel een must eigenlijk. Gewoon, back to basic in de natuur. Een zwembadje erbij is dan wel weer fijn, maar grote zwembaden, glijbanen, lawaai, te veel entertainment, hollands camping volk is eigenlijk een no-go. Gewoon dat ons meisje lekker in de natuur kan spelen en ravotten, en op het strand. De afgelopen jaren zijn we veel naar Knokke-Heist geweest, in een appartement. Dat strand vinden we heel gezellig, maar is te weersafhankelijk. We zijn zelf helemaal gek van Agia Galini, een klein vissersdorpje op Zuid-Kreta, echter ivm kiezelstrand en reis per vliegtuig, gaan we toch voor een soortgelijk knus iets, wat met de auto bereikbaar is. Weet alleen niet goed dus waar te zoeken. Tips welkom! Groetjes Ma2Be
Ik zou zeggen kom gezellig naar Friesland Maar dat is erg weer afhankelijk. Verder zijn wij een keer naar het meer van Genève geweest en dat was heerlijk.
Wij gaan op vakantie naar Camping Castell Montgri in L'Estartit Spanje! We boeken via vacansoleil, die hebben leuke stacaravans en zijn niet al te duur. De camping is van alle gemakken voorzien en heeft ook lekker veel mooie zwembaden! Veel succes met het uitzoeken!
Hi, THNX voor de tips. Alleen Nederland en veel glijbanen zijn juist geen opties... Meer van geneve misschien wel, heb je voorbeelden van een leuke camping daar? Nogmaals dank, Grts!
Goh ik heb geen idee meer hoe die heet. Je aan het meer heel veel campings. Ik denk dat als je een erkende kan vinden dat het altijd wel goed is. het weer is daar doorgaans erg lekker en er zijn veel recreatie mogelijkheden en leuke dorpjes in de buurt. Wij zaten vlakbij Lausanne.
je hebt aan de belgische kust een appartement of caravan aan zee!! een hele lange grote gezellige boulevard wat helemaal voor kinderen ontworpen is... je kan allerlei skelters huren waarmee de kinderen dan over de boulevard mogen, er is elke dag vanalles georganiseerd van sport tot knutselen, animatie, rommelmarkten... overal in de buurt is er wel wat te doen... en elke zaterdagavond is er vuurwerk op het strand die je dus vanuit je appartement kan zien! alle supermarkten zitten aan de boulevard dus nog geen paar honderd meter verderop.. je hebt leuke terrasjes, winkeltjes, schoenenwinkels, kledingwinkels, speelgoedwinkels, slager, bakker... kortom alles is er aanwezig!!! kijk anders eens op laplage.be daar verhuren ze die appartementen aan zee!
Een heerlijke camping in Spanje is La Torre del Sol, veel zwembaden, aan zee ed. Ik mis alleen een stadje in de buurt, moet alles met auto doen. En persoonlijk vonden wij het te ver rijden, vanaf Nederland.