Hallo, Wij zijn deze zomer van plan op vakantie te gaan naar de Belgische Ardennen en daar een particulier huisje te huren voor een weekje. Mijn vraag is, hebben jullie er ervaring mee en mss tips waar wel en waar beter niet met een kindje van (dan) 1 jaar te verblijven? We hebben via internet een mooi en knus huisje net buiten Malmédy gevonden maar zijn niet zeker over de omgeving, het lijkt namelijk nogal vlak en rustig. Misschien is iemand daar al eens geweest, alle ervaringen zijn welkom! Groetjes, Stephanie
Verblijven in Malmédy is mij niet bekend... Toen wij nog klein waren zijn we met onze ouders en met een oom en tante (en nichtjes van toen 3 en 1) naar een vakantiehuisje in Hastière geweest. Was zo'n vakantiepark als ik mij nog goed herinner. Was een hele leuke vakantie voor ons allemaal!
ik ging vroeger vaak naar Ovifat, ligt daar vlakbij en is het hoogste punt van de België.Heel mooi gebied!Ook heb je Robertville , daar is een groot meer, is in elk geval heel veel te zien!
Ik ben eens bij Malmedy in de buurt geweest, huisje lag erg achteraf het was in Waimes ofzo. Wij zijn iedere dag weggeweest, bijv. naar watervallen van Coo, Luxemburg en een aantal stuwmeren in de buurt. Maar om dat nu met een kleintje te gaan doen.. Persoonlijk vind ik 1 week ardennen meer als genoeg.