Naar thailand..!

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by shoshana, Oct 13, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shoshana

shoshana Niet meer actief

Nou we vertrekken 24 oktober naar thailand. We zijn mijn vriend, zoontje twee vrienden en ik. En nu is de koning overleden en het hele land een half jaar in rouw. Ik hoop dat als we er zijn het allemaal meevalt en dat er wel nog dingen te doen zijn.
    We gaan er uiteraard niet heen om te feesten maar zou toch leuk zijn als we ergens terecht kunnen om iets te eten of te drinken.

Ministerie waarschuwt reizigers: veel horeca dicht in Thailand | NOS

2. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,175
    4,487
    113
    Gevolgen voor toerisme door overlijden koning?

Ik hoop dat de link werkt, anders even zoeken bij wereldwijzer, dat is een reisforum, kunnen mensen je veel meer vertellen, dan hier op zp over deze situatie en wat het voor gevolgen heeft!

Goede reis en fijne vakantie!

3. Jessie25

Jessie25 Niet meer actief

Mijn broer zit in de reiswereld en zijn contacten vertelden dat het reuze meevalt. Het is vooral rondom het Royal Palace waar je er wat van merkt.
    Veel plezier!

4. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,811
    5,947
    113
    Female
    Ik vlieg voor KLM, deze week stond dit bericht bij ons op de FB pagina:

Dag lieve collega's .
    Zojuist iemand gesproken uit Bangkok. Hij had voor ons een kledingadvies als je naar bkk gaat. Ongeveer iedereen draagt er zwart, wit of grijs uit respect voor het overlijden van de koning. Dit duurt nog ong een maand. Zijn advies was, houd hier een beetje rekening mee. Men vindt het niet gepast als men heel erg gekleurd naar buiten gaat. Je bent het niet verplicht, maar wordt wel op prijs gesteld en voorkomt discussie op straat. Het is een tip. Doe er mee wat je wilt, maar ik wilde hem wel even met jullie delen. Veel plezier in bkk.

Wij zijn er sinds gisteren , het is een 'andere ' BKK dan anders ...
    Stil op de wegen , weinig tot geen getoeter ...
    Toch is veel open , niet druk op bijvoorbeeld patpong , zelf niet geweest maar collega's . Wegen zijn afgesloten om bijv naar kao san te gaan , over de weg heeft t collega's 3 u genomen .. Maar ga je overdag dan kun je de boot nemen.

Gisteravond naar Khao san geweest met de bus ...er is geen luide muziek zoals anders en iets ingetogener ( vooral geen getoeter van taxi's valt erg op ) je kunt rustig met je kinderen gaan ... beetje donkere kleding mee wordt gewaardeerd door de lokale bevolking.. have fun !

Hopelijk heb je hier iets aan, veel plezier!

Share This Page