roompot duitsland...wie is er geweest?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Lov23, Oct 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

We zijn van plan om eens naar een roompot park in duitsland te gaan...ik heb een bon met korting en kan kiezen tussen Cochem, Bad Bentheim of Oberhambach.
    Geen idee welke het leukst is voro de kids...ze zijn 4 en 2 jaar. Wie kan mij iets meer vertellen over deze parken?

Alvast bedankt.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

wij zijn dit jaar met 2 kids bij cochem en bij hambachtal geweest.

het is leuk maar niet echt luxe vooral hambachtal niet. maar het zwembad in hambachtal is wel leuk voor kids.

de huisjes zijn goed hoor maar wel wat verouderd. maar voor die prijs is het het echt wel waard.

3. meles

meles Actief lid

Aug 6, 2008
    122
    2
    18
    Ik ben bekend met het park Bad Bentheim (2x geweest en planning is om nog een keer te gaan). Huisjes zijn mooi en netjes van binnen. Verder is het restaurant erg goed en er is een speelkooi binnen waar mijn dochter van 3 zich prima in vermaakt heeft. Verder is er dan ook nog het zwembad. Leuk voor 1 of 2 keer, maar verder niet echt super groot. Wij zijn er super tevreden over.

4. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Wij zijn in Cochem geweest en wat ik me kan herinneren is dat er niet veel voor kinderen is. Verder wel mooi park, mooi huisje, vooral voor golfliefhebbers erg leuk.

5. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Verplaatst naar vakantie ;)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

:)Sorry...

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hmmm ja ik zou ook nog kunnen kiezen uit volendam...renesse...katjeskelder, maar daar ben ik al eens geweest.Katjeskelder..

Dat van de huisjes is altijd wel in roompot...maar idd voor het geld wat je maar betaald is het prima....als het maar schoon is...

8. sm1

sm1 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,889
    115
    63
    Wij zijn 3 jaar geleden in Hambachtal geweest. Kostte geen drol met vakantieveilingen 40 euro voor een midweekje. Er is een overdekt gedeelte met receptie, restaurant en een soort speeltoestel met een ballenbak,een leuk zwembad en ook kinderdisco.
    De huisjes waren in orde, geen luxe maar wel gewoon goed en schoon!
    We waren er in de winter, lag een beetje sneeuw er waren kerstmarkten in de omgeving dus was gewoon helemaal leuk!

9. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn in bad bentheim geweest. Vind het een prachtig park en super mooie huisjes. Zwembad is vrij nieuw maar was geen onbeperkt toegang. Moesten gewoon entree ervoor betalen (althans 1x gratis in de hele vakantie) En vind het zwembad ook behoorlijk klein (maar ben centerparcs zwembaden gewend)... Het binnen gedeelte het speelgedeelte ook leuk voor de kleintjes maar vind ik persoonlijk ook klein.

Kortom super mooi park, met mooie huisjes enz maar vind het niet geschikt voor een vakantie met kinderen.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vindt het ook belachelijk dat, je moetnbetalen om te zwemmen?

11. Angel31

Angel31 Lid

Jan 17, 2010
    53
    0
    0
    begin dit jaar weekendje naar cochem geweest. Hadden een mooi kinderhuisje, heel erg schoon, 2 badkamers, kinderstoel, box, omheinde tuin. Er was een overdekt gedeelte waarin het zwembad was, een speelkooi, restaurant, winkel en snackbar. Buiten een golfbaan en speeltuin. Vond t n leuk park voor een klein prijsje! Omgeving is ook mooi om te ontdekken!

12. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,085
    3,869
    113
    Wij zijn anderhalf jaar geleden naar Cochem geweest in de winter. Nette huisjes hoor, maar het park was uitgestorven, denk dat 1/5 deel maar bezet was. Natuurlijk lekker rustig, maar in de rest van de omgeving was ook zowat alles gesloten, is daar echt op zomertoerisme gericht. Zwembad was wel aardig en in dat binnenklautergebeuren hebben ze zich ook vermaakt. Het hoofdgebouw zag er voor een relatief jong park al aardig verloederd uit aan de buitenkant. Cochem zou ik dus echt eind voorjaar/zomer of herfst doen.
    Nu hebben we Bad Bentheim geboekt, maar daar ga ik pas over een aantal weken heen. Wij gaan alleen een lang weekend, dus dat je maar 1 x gratis kunt zwemmen, maakt me geen bal uit. Als je langer gaat, is dat wel een minpuntje. Kan dus nog niet zeggen hoe het beviel.

13. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    Ik ben afgelopen mei vakantie in bad bentheim geweest. Samen met een vriendin.. Onze kids, mijn dochters van toen 2 en 4 jr. En haar kids van 7 maand en 4 jaar oud. Was ontzettend leuk! Leuke koos kidsclub. Van alles te doen. Comfortabele huisjes. Zeker een aanrader!

Share This Page