Wie is eind nov naar Can.Eilanden geweest?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Chiggy, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    De titel zegt het al.. ik ben benieuwd wie eind november daar geweest is en of het echt nog lekker weer was (dus echt weer om te zwemmen/zonnen)
    Ik wil ergens tussen 23-11 en 07-12 een weekje naar de zon, maar als ik hier niet echt zeker ben van lekker weer ga ik liever naar Egypte ofzo :)

2. Angel31

Angel31 Lid

17 jan 2010
    53
    0
    0
    daar ben ik ook heeeel erg benieuwd naar..... iemand??

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Er zullen toch wel wat forumleden daar geweest zijn rond die tijd?! :)

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.168
    2.283
    113
    Geen echte ervaring mee, maar volgens mij is het dan gemiddeld nog wel rond 22/23 graden overdag.

Ik ben 1x eind oktober naar Fuerteventura geweest, toen was het daar nog zo'n 26 graden en kon je prima zwemmen. Eind volgende week ga ik naar Tenerife en de voorspellingen zijn prima.
    Ook ben ik eens in februari op Gran Canaria geweest, was ook heerlijk weer toen. Paar dagen boven 30 graden gehad, ook een paar dagen regen, maar wij zaten dan ook niet op de beste plek van het eiland.

5. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    Afgelopen jaren 3 keer eind nov-begin dec naar Tenerife en Lanzarote geweest. Steeds 2 weken geweest. Meestal 2-3 dagen wat regen gehad. Verder goed weer minimaal 22 graden.
    Maar...... de zwembaden zijn niet verwarmd en waar ze wel verwarmd zijn zijn ze max 26 gr verwarmd. Dit lijkt wel lekker maar is met name voor kinderen echt te koud...

Spelen op het strand met korte broek e.d gaat echter prima. Wij hadden in de avonduren wel een vestje nodig.

6. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik ben 2 jaar geleden in december naar Tenerife geweest en we hebben elke dag een strak blauwe lucht gehad en rond de 30 graden! Maar ik moet er wel bij zeggen dat dat voor Tenerife ook redelijk uitzonderlijk was. Maar ze noemen het niet voor niets het eiland van de eeuwige lente, dus zo rond 20-25 graden is het daar altijd.

Ik zou zeggen: lekker gaan!

Deel Deze Pagina