Roompot katjeskelder of hunzedal?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Peppabig, 6 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peppabig

    Peppabig Bekend lid

    29 jun 2016
    518
    261
    63
    Wij twijfelen voor de zomervakantie tussen Roompot katjeskelder of hunzedal. Is er iemand die beide parken kent en weet welke het leukste is voor 2 kinderen van dan 11 en 7?

    op zoover zijn de beoordelingen ongeveer gelijk.
     
  2. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.347
    12.035
    113
    Vrouw
    Op Hunzedal zijn wij nooit geweest. Wel een weekje op de Katjeskelder in de herfstvakantie. Wij vonden er niet veel aan.
    Klein zwembad.
    Het is al aardig wat jaren geleden dat we er geweest zijn. En ik weet eigenlijk niet meer precies wat er niet heel leuk aan was, maar ons viel het tegen dat weet ik nog wel.
    We hadden die gekozen omdat vrienden van ons er wel positief over waren.
     
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Katjeskelder 1 weekend geweest en vond het vreselijk. Zo vies, huisje was vies, zwembad was vies. Rare mensen, werd bijna aangereden op het zebrapad, zwanger en al. Zou er nooit weer heengaan.
     
    mamameer en Zxcvb vinden dit leuk.
  4. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.617
    3.990
    113
    zo heb ik het ook ervaren bij katjeskelder, allemaal polen die in die huisjes woonden, en als gekken over het terrein reden. in de zomer allemaal dronken waren en aan het BBQ-en maar dat is wel al 8 jaar geleden. dus het kan anders zijn...
    huisjes waren ook oud, overal vies, het was schoner toen ik wegging dan toen we aankwamen.

    we zijn ook een keer op texel in zo'n roompot park geweest was ook alles vies. alles stonk, overal spinnenwebben. het zwembad steenkoud.

    voor ons geen roompot meer.

    ik lees wel over nieuwe en geupdate huisjes, misschien dat dat wel beter is hoor.
     
  5. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Ja bij ons is het wel ook al langer geleden, maar ik laat het er wel bij haha.
     
  6. Catou

    Catou Fanatiek lid

    11 okt 2013
    3.482
    1.717
    113
    De arbeidsmigranten zijn er als het goed is allemaal nu wel weg, want dat mocht niet meer.
    Maar het park is niet veel soeps, nooit geweest ook.
    Omgeving is ook niet heel spannend, Borger is leuker.
    Wij zaten toen 2x op Lunsbergen, een ander park daar.
    Zwembad was daar niet heel bijzonder, stacaravan prima, maar de omgeving is wel leuk daar.
     
  7. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.111
    113
    Vrouw
    Stacaravan op hunzedal vond ik niets. T was wel schoon hoor maar hoe alles stond leek t wel een asielopvang. Ongezellig, bovenop elkaar. Massa is kassa formule haha. Trok ook eh volksere mensen aan vonden wij. De stacaravans dan. Was t gewoon net niet.

    Huisjes stonden beter!

    Zwembad vonden wij tegenvallen qua reinheid. Was best vies.

    Lunsbergen vond ik qua zwembad niet spannend maar qua huisjes veel beter. Park zelf ook netter. Publiek ook.

    Katjeskelder zijn we niet geweest
     
  8. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.513
    883
    113
    Ik woon in de buurt vd katjes kelder, ik zou het afraden tenzij je je vertier buiten het park gaat zoeken bijv (efteling/breda/tilburg)
    Warande is groot openlucht zwembad wat op loopafstand zit, deze is wel leuk maar dat is weerafhankelijk.

    Huisjes zijn wat ik zo hoor redelijk als je de luxere hebt.
     
  9. din0

    din0 Fanatiek lid

    14 aug 2011
    4.534
    1.529
    113
    Wat ook een optie is, lunsbergen.
    Je kan dan ook naar hunzendal om te zwemmen.
    Maar je gaat in de zomer dus hoppelijk mooi weer dan kun je verderop ook in een natuurplas.
    Dit hebben wij nooit gedaan maar die optie is er wel.
    Ook kun je de weg over en gelijk door fietsen het bos in (erg mooi)
    Naar het kronenpad.
    Daarachter is een natuurspeeltuin wisten wij pas de laatste keer.
    Ook heb je in gieten een oplucht zwembad.

    Maar de fiets wel mee nemen dus.
    Of lenen
     
    Peppabig vindt dit leuk.
  10. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.497
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind de omgeving van oosterhout wel leuk :) Sowieso zit je aan een lekker bos - en in de buurt: Speelgoedmuseum, Warande, De pannekoeckers, reptielenhuis in Breda , Mastbos in Breda. Verder vind ik het winkelcentrum in oosterhout ook gezellig. Met als topper natuurlijk Merlijn om lekker te eten. En ook Tilburg is niet zover - Voor de oliemeulen of het Natuurmuseum. En verder natuurlijk de Efteling en de Loonse en drunense duinen.

    Het park stond nooit zo goed bekend, maar ik kan me voorstellen dat dat inmiddels zéker veranderd is.
     
    Peppabig vindt dit leuk.
  11. Pinkflower

    Pinkflower Fanatiek lid

    11 apr 2014
    1.054
    62
    48
    Hunzedal zijn wij 2 jaar geleden een week heengeweest. Het huisje was oké voor een basic huisje. Het park was arme troef. Kapotte speeltoestellen bij het meer waar ganzen in zwommen. Overal ganzenpoep. Speelplaats binnen stelt niks voor; voor peuters / kleuters. Omgeving is wel vanalles te doen. Je kunt beter naar een Landal park in de regio. Daar hebben wij wel goede ervaringen mee.
     
  12. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Wolfsven overwogen?
    Ik zou wel voor de nieuwere huisjes gaan.
    Zwemmeer, eenvoudig zwembad, leuke speeltuin.

    Vlakbij dierenrijk nuenen en het bos.
     
    Peppabig vindt dit leuk.
  13. Peppabig

    Peppabig Bekend lid

    29 jun 2016
    518
    261
    63
    De reacties zijn dus heel wisselend maar over het algemeen niet heel positief.
    We blijven nog even verder rondkijken!

    Bedankt voor alle reacties!
     
  14. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.114
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Winkelcentrum is aan het verdwijnen. Zijn 2 gedeeltes en 1 (onder parkeergarage) wordt het gemeentehuis en staat al bijna volledig leeg dus om leuk te shoppen hoef je het niet te doen.

    Vroeger was de katjeskelder al een vreselijke camping en het is niet veel beter geworden:p
     
  15. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Ik heb zulke andere ervaringen met de katjeskelder.
    Vrienden van mijn ouders stonden er bijna elk jaar, en ik vond het een hele leuke camping. Het zwembad stelde vroeger niet veel voor, is nu overigens een stuk verbetert.
    De camping net voor corona nog op visite geweest bij iemand, en ik vond het nog leuk.

    Ts, de accomodaties heb ik dus geen ervaringen mee, maar de camping vond ik dus wel leuk.
     
    Peppabig en Athina vinden dit leuk.
  16. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.114
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn oom stond er vroeger dus was er regelmatig. Ik vond het echt zo'n waardeloze camping :p wij stonden er 5 min vandaan op een andere camping.
    Wist trouwens niet dat ze nu nog steeds een camping gedeelte hadden. Toen der tijd werd iedereen eraf gegooid omdat er een vakantiepark moest komen :o:
     
  17. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Maar je zei net: het was een vreselijke camping en het is er niet beter op geworden.
    Maar nu wist je niet eens dat er nog een camping gedeelte was? Dan weet je toch ook niet dat het waardeloos is?
     
  18. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.114
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Het park. Het ging over het vakantiepark en niet over het camping stuk waarvan ik niet wist dat het er was.
    Mijn schoonvader vind dit park wel leuk en ik ben er dan ook verschillende keren geweest in de huisjes en de rest en dat was en is vreselijk (in mijn ogen). Dat ik niet weet dat er eventueel nog ergens een stukje camping zit doet daar helemaal niets aan af.
    Ik hoef niet dat hele park af te lopen om mijn mening te vormen lijkt me? Als ik wel gewoon zo'n 80% heb gezien om bij die huisjes te komen waar hij zat.

    Alleen de laatste keer hadden ze een redelijk huisje maar dat was een 20 persoonshuisje en daar betaal je flink voor. Maar ook daar was het oud, niet echt schoon en gewoon.. bleh.
     
  19. Peppabig

    Peppabig Bekend lid

    29 jun 2016
    518
    261
    63
    Het gaat bij ons ook om kamperen. Wel de eerste keer dat we met een eigen kampeermiddel/vouwwagen gaan dus moet wel een leuke camping zijn
     
  20. Catou

    Catou Fanatiek lid

    11 okt 2013
    3.482
    1.717
    113
    Dan zou ik eerder naar een gewone camping gaan met leuke voorzieningen, mijn ervaringen van de campings op een bungalowpark is dat het er vaak maar bij is. De huisjes zijn belangrijker/mooier qua ligging.
     
    Athina vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina