https://www.ad.nl/buitenland/malinese-vrouw-in-marokko-bevallen-van-negen-gezonde-babys~ab1d8efb/?fbclid=IwAR08sKZUPkP35XcfUoifI77VHALnnivR9JEwpMPJWr7ONEa45quL4r17z-Q 9 baby’s alleen de gedachte al..
Ik moet vooral niet denken aan de zwangerschap van 9 baby's maar 9 kinderen wauw, wat een zegen! En dan alles goed gegaan, alle kindjes en moeder gezond en een mooie verdeling van jongens en meisjes, ik zou dat wel willen hoor! Ik zou alleen bang zijn dat ik ze door elkaar zou gaan halen
Hahaha jij bent van de doemscenario's Ik denk dat je met 9 baby's altijd wel een handje extra hulp nodig hebt.
Ik zit momenteel met een dreumes die in de jank fase zit, zal daar we door komen Bij de Busby’s van tlc zag je inderdaad ook dat ze hulp kregen. ‘S nachts kwamen er mensen helpen met voeden enz. Maar nog steeds.. die meiden zijn inmiddels 6 en er moeten altijd mensen mee op uitstapjes om te helpen.
Onthoud het is een fase Wat Ik me nu wel bedenk ik heb een puber die aardig pubert of ik die x9 aankon weer ik dan zo net nog niet
Poeh. Ze mogen wel extra handen vast in huis hebben voor de verzorging. En nog een geluk dat ze allemaal levend geboren zijn. Daar is een mensenlichaam toch niet voor gemaakt
Ik stuurde dit artikel vanochtend door naar mijn man. Fun fact: wij hebben dus ook vijf dochters en vier zonen.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5229075/mali-negenling-vrouw-bevallen-marokko-babys Hier staat ook een foto van een paar baby's bij. Negen kinderen ineens lijkt me ontzettend zwaar, ik hoop dat de ouders hulp krijgen. En, hoezeer ik het de kinderen ook gun, het is nu nog veel te vroeg om te kunnen zeggen of alle negen kinderen er zonder complicaties doorheen gaan komen. Zie maar op de foto hoe klein ze nog zijn. Het nieuws bericht wordt gebracht als een sprookje, maar medisch gezien is een zo'n grote meerling zwangerschap een nachtmerrie. Ik hoop heel hard dat de kinderen straks echt allemaal gezond met hun ouders mee naar huis mogen.
Ik word ook al overspannen bij de gedachte Waar moet je beginnen joh als ze huilen, poepen, honger hebben etc..? En 9 kinderen van 1 / 4 / 16 jaar lijkt me ook vrij heftig