Kun je die specifiek reserveren? Die grotere nl. wel (deze zijn trouwens van 10-24 personen zag ik op de site). Maar dit zijn echt nieuwe huizen, geen gerenoveerde. TS, de 8-persoons is zo te zien ook nog een oude. Pin me er niet op vast, maar zo staan ze op de website. De oude huisjes hebben een code die begint met een W, die nieuwe met een F.
@ hippo: verouderd vind ik niet erg, maar banken waar je niet op kunt zitten door de veren, stoelen van een metalen frame en zitting waar nauwelijks iets van over is, overal viezigheid, tv waar je nauwelijks tv op kon kijken (sneeuwerig), sfeerloos etc nee dat is niets voor ons.
Hij heeft de hele nacht liggen hoesten en dat is overdag nog een hele tijd door gegaan.. Dat hele weekend thuis nog! Maar mijn zoontje heeft wel gevoelige longen maar niet dusdanig dat hij helemaal niet tegen stof ofzo kan maar dat bedje was zo stoffig (zelfs nog na uitkloppen van te voren) dat hij er dus wel flink last van heeft gehad!
Oh ja dat ben ik nog vergeten ja.. De banken zaten voor geen meter! En de matrassen die worden nooit omgedraaid volgens mij en de veren staken echt in je rug! Wij doen overigens wel altijd het matras omdraaien als wij ergens in een hotel of huisje komen omdat dat nauwelijks wordt gedaan en het vaak wel beter ligt (tja mijn man heeft in de meubels gezeten ) maar zelfs toen bleven de veren in je rug steken
Aaaw wat sneu voor je zoontje! Ik heb dus echt een serieuze allergie en ik wil gewoon niet ziek worden door een vies huisje.. We hebben aan de organisatie van deze fam week door gegeven dat wij dus nu slechte recensies lezen, maar zij zeggen niks gelezen te hebben...
Ik heb op datzelfde stuk gezeten in een huisje (51). Bij die huisjes mag je wel je auto je hele verblijf parkeren bij het huisje
Oh dat is wel fijn! Maar... ze waren wel ranzig? Edit: Kak, ik lees net even je berichtje terug, maar dat belooft weinig goeds...
Ga in ieder geval ijs halen in Weert bij Baccio (Maaspoort 42 uit mijn hoofd). Beste Italiaanse ijs van de regio en tweede van Europa. Ik ben een jaar of zes geleden in Weerterbergen geweest en vond het toen al erg verouderd en klein. Daar is dus nog niets aan veranderd, lees ik al wel. Jammer! De omgeving is dan wel weer leuk om te fietsen en wandelen.
Ben er een jaar of twee geleden geweest. Het huisje deed erg jaren '80 aan, maar was wel gewoon netjes en schoon. Geen last gehad van uitgewoonde bedden en/of banken. We hadden een 6 persoons huisje en het was vrij ruim. Campingbed namen we trouwens altijd zelf mee, vind dat toch vies om iets te gebruiken als er al honderd andere kinderen in hebben gelegen. Park zelf vonden we best leuk, zwembad niet zo als bij CP maar beter als bij Katjeskelder. Maar we zaten er maar een weekend.
Als je aankomt en het is mis, zou ik gelijk even bij de receptie langsgaan. Wij kozen er toen niet voor, maar hadden dat natuurlijk wel kunnen doen. Wellicht hadden ze dan alsnog komen schoonmaken of een ander huisje gegeven. En verder, trek er lekker op uit, maak het gezellig met z'n allen en voor de kleintjes zou ik idd zelf een campingbedje meenemen als ze nog niet in een groot bed gaan. Wij gaan over een weekje weer op vakantie. Ik heb me er een beetje bij neergelegd dat het toch nooit zo schoon zal zijn als ik zelf zou willen. We hebben nu afgesproken dat we lekker wat dettol meenemen en eerst wat schoonmaken, om zo de rest van de vakantie niet het gevoel te hebben dat het heel vies is. Je moet ook wel kunnen genieten natuurlijk. En dat heb ik in het verleden te weinig gedaan, o.a. op de Weerterbergen.
Niet lullig bedoelt hoor, maar ik ga toch echt niet schoonmaken als ik vakantie heb... Dat vind ik thuis al een ramp, laat staan op vakantie.. Ik vind dat als je ergens komt je gewoon vakantie moet vieren en niet eerst je hele huisje moet gaan poetsen om niet het gevoel te hebben dat je in een vies huisje zit...
Tja, ik ben echt vies van alles. Dan maak ik liever even schoon als ik dan de rest van de vakantie lekker kan genieten. Ik vind het niet erg. Ieder z'n ding toch?!
Oh tuurlijk! Ik snap je ook wel hoor alleen ik wil dat niet als ik op vakantie ben. Zij horen gewoon te zorgen dat die huisjes schoon zijn
Wij zijn vorig weekend naar Groote zand (Hooghalen) geweest met schoonfamilie. Het park is deels van Roompot, Hogeboom en Succes er staan mooie huizen en de binnenkant is ook heel netjes. Modern meubilair De enige minpuntjes vond ik het kinderbedje (campingbedje ipv ledikantje) en het kleine zwembad. Kleine kleedhokjes en geen uit/aankleedmogelijkheid voor baby's. Ow en de supermarkt is heel minimaal, kun je beter bodschappen doen in het dorp, maar das op loopafstand nog wel te doen.
Nou mn schoonouders hebben gemaild en er is toegezegd dat er extra schoongemaakt wordt... Ik zie er echt vreselijk tegen op, vooral dat we met zn allen in 1 huisje zitten. Ik hou daar helemaal niet van, maar goed ook weer geen zin in gezeur dus we gaan maar braaf mee...
Ik ben er toevallig vorige week geweest.. We hadden een vier persoons huisje. Het huisje was vies en meubilair uit het jaar 1800.. Het bed was verschrikkelijk, doorgezakt en piepend en krakend, ook de bank was niet om lekker op te zitten.. De speelhal en zwembad waren oke, maar daar was ons dochtertje eigenlijk nog te klein voor (speelhal dan, zwembad was wel leuk) Ik vond het niet zo denderend, zal er niet meer heen gaan..