Tips voor autoreis Wintersport (Oostenrijk)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door dolfijn, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Volgende week vrijdag is het eindelijk zover. Mijn man, oudste dochter (3,5 jaar) en ik vertrekken voor een weekje wintersport naar Oostenrijk. Voor mij ook de eerste keer! Mijn man heeft al wat ervaring met skieen en snowboarden enzo.
    Ik zie nog wel een beetje op tegen de lange reis. We verwachten er zo'n 10 uur over te doen. We vertrekken 's nachts dus het eerste stuk zal Senna wel slapen. Maar hebben jullie nog tips om haar te vermaken? Of moet ik hier helemaal niet zo over nadenken en zal het vanzelf gaan? We lenen wel ff het DVD setje van de buren zodat ze Hello Kitty of K3 kan kijken in de auto.
    Ben benieuwd naar jullie tips en ervaringen.

Gr. Dolfijn

2. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Ik koop vaak wat kleine kadootjes bij de action/zeeman. Bijvoorbeeld zo'n klein tekenbordje, een mini verrekijkertje, klein kleurboekje met potloodjes, raamstickers enz. Allemaal inpakken en elke keer als ze het zat beginnen te worden krijgen ze een klein kadootje.
    Het is ook wel handig om er nog een paar achter de hand te houden voor de terugweg.

Lekker hoor, op wintersport, wij gaan ook elk jaar, nog 4 weken wachten...
    Fijne vakantie alvast! (en een goede reis natuurlijk)

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij hadden voor ons meisje vorig jaar een kleurboekje gehaald heeft ze heel wat in gekleurd en als je idd snachts al rijd dan slaapt ze miss nog wat. al was het bij ons dat ze eerst nog een dik uur wakker waren want wat is nou spannender dan in het donker op vakantie gaan als iedereen nog slaapt haha. en weet niet wat voor stoel ze heeft maar bij de laatste stoel zeg maar is zon nekkussen wel handig. en we deden een dekentje over snachtsn og en gewoon in de pyama in de auto. we hebben dr toen bij het ontbijt ff in de wcs omgekleed. want pyama ligt toch wat lekkerder. en anders jogging pak oid.
    voor de reis verder is idd zon dvd ding een handig ding denk ik. we hebben hem zelf niet aangeschaft omdat we 2 kids achterin hadden maar met een moet het echt handig zijn lijkt me. verder natuurlijk veel snaai en lekker onderweg alvast beginnen met vakantie dus ergens langs de weg ontbijten ipv zelf broodjes meenemen dat maakt het voor die kleintjes extra leuk en spannend.

Deel Deze Pagina