roompot

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door panda86, 12 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Wij willen graag nog een weekje weg. Nu ben ik 3 parken tegen gekomen van roompot. Lunsbergen, klein vink en schaapskooi. Lunsbergen zijn partner en ik samen al een keer geweest dus deze kennen we al beetje. De andere 2 kennen wij niet. Voor klein vink zullen we aardig wat km's moeten rijden. De reviews via zoover zijn niet allemaal positief. Wie heeft ervaring met deze parken en welke zou je aanraden? We zullen samen met onze 2 kinderen van bijna 5 en 2,5 jaar heen gaan.

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.719
    113
    Wij zijn een midweek in de schaapskooi geweest, in een chalet (veredelde stacaravan). Het chalet was wel prima, alles deed het en was er en het was schoon. Kinderen waren 2,5 jaar en 6 maanden. Het kindvriendelijk chalet heeft wat speelgoed, de trap van het stapelbed moet je wel zelf nog barricaderen. Er is ook iets van een eigen zandbakje, maar dat hebben we rond nieuwjaar niet gebruikt. Er was wel een akkefietje met warm water of verwarming, maar dat werd snel opgelost. Het park zelf is vrij basic, maar er zijn wel her en der speeltuintjes. Het zwembad en winkeltje stellen niks voor, in de binnenspeeltuin zijn de kinderen net lang genoeg zoet voor een kop koffie. Verder is de centrale ruimte een soort grote boerenschuur.

In de omgeving hebben wij gewandeld, zijn ergens naar een gemeentezwembad geweest en hebben een dagje Zwolle gedaan. Je moet het wel hebben van de omgeving naar mijn idee (maar we zijn toch geen park-hangers)

Deel Deze Pagina