we gaan zometeen naar de camping en ondanks dat ik er veel zin in heb kan ik me nog niet verzetten om iets te doen. 3 koffers moeten nog ingepakt worden de vaatwasser moet nog worden uitgepakt en opnieuw ingepakt, zoonlief moet nog middag eten en drinken krijgen, er moeten nog bolletjes gesmeerd worden voor onderweg en ik moet mezelf nog douchen en aankleden. Oja we vertrekken om 13:00. Wie geeft mij een schop onder m'n kont of komt me helpen inpakken
Helpen inpakken gaat lastig worden, ik moet zelf ook weg maaaarr, ik kan je wel een duwtje geven! Als je nu even door doet, alles afmaken hoppa! Dan kun je vanavond heerlijk op de camping genieten van je vakantie komop je kunt het!!
TNX! Ik ben al begonnen met de vaatwasser uit en in ruimen hihi Nu belt me moeder dat mijn zusje boos op dr is en niet meer mee wil. Zucht ik wordt gek!
Ik hoop dat je nu in de auto zit met gepakte koffers een uitgeruimde vaatwasser en heerlijk bolletjes voor onderweg Fijne vakantie!
Dat probleem heb ik ook ieder jaar als we gaan. Maar nu dit jaar heb ik het anders gedaan, ik heb begin van de week als zachtjes aan dingen ingepakt, en nu ben ik gewoon bijna klaar. Onze oudste dochter is even bij opa en oma spelen, en mijn jongste ligt lekker te slapen, even tijd voor mijn zelf Morgen vertrekken we voor een week naar zee Dus hup hup inpakken en lekker Genieten?