Wij gaan in juni zeer waarschijnlijk een weekje met onze caravan naar Caming Dierenbos in Vinkel. Nu kunnen we daar natuurlijk die extra card bijkopen, zodat we naar die 6 attractieparken van Libema kunnen, maar ik was opzoek naar leuke (andere) tips om in die week te gaan doen met onze dreumes van dan bijna 2 jaar... Wie heeft er leuke tips?
- Beekse Bergen (een van die Libema parken) - Efteling - Avonturenland in Den Bosch (als het slecht weer is) - Drunense Duinen - Papegaaienpark in Veldhoven (half uurtje rijden)
't Heike in Nuland is ook erg leuk, is er 10 minuutjes vandaan. Een kinderboerderij met leuke speeltuin .
- Golfbad Oss heeft een groot baby/peutergedeelte - Speelboerderij Hullie in Uden is erg leuk voor peuters - Pannenkoekenhuis is Heesch is ook een aanrader
Bedankt voor de tips tot nu toe..zitten erg leuke dingen bij, heb ik al gezien Vind vooral t Heike en speelboerderij Hullie erg leuk eruit zien... Meer tips zijn natuurlijk welkom
Als je in Uden bent, is de pannenkoekenboerderij (http://www.pannekoekenbakker.nl/) in Zeeland (ligt naast Uden) erg leuk als afsluiter. Ik moest ook denken aan Autotron Rosmalen.