hoi hoi... ik plaats hem even hier omdat ik weet dat hier meerdere dames op kijken. ( aangezien dat het best kort dag is) ik zou eigenlijk met mijn moeder morgen naar de Margriet winterfair gaan, maar omdat ze nu in het ziekenhuis ligt kunnen we dus niet gaan. Heeft iemand interesse in 3 kaartjes? mijn moeder heeft de kaartjes betaald en wil er dan 10,- per kaartje voor hebben. normaal zijn ze in de voor verkoop 14,50 en aan de kassa 18,-- mocht je interesse hebben laat het mij dan even weten de kaartjes zijn nog geldig tot en met woensdag... groetjes mandy
ik ben er al 2 kwijt iemand die toevallig gaat en twijfeld of ze der schoonmoeder mee wilt nemen of zo? dit is je kans :-D
Als ik t zo allemaal n beetje bekijk denk ik dat vele meiden hier juist hun schoonmoeder kwijt als rijk zijn.. Máár wil je n goede 'indruk' maken is t juist wél n pluspuntje toch?
das 1 van de opties :-D je kan ze ook op de terug weg in de verkeerde trein zetten en dan zelf heel snel uitstappen whahahahaha of ff plaspauze houden onderweg en dan door rijden? :-D
zovaak bekeken en nog geen enkele reactie dat is gek! als ik nu vraag of iemand hem voor niks wil hebben willen jullie dat dan wel? morgen is de laatste dag dat het kaartje geldig is dus wie heeft er morgen niks te doen?
dames jammer jullie kunnen geen wit voetje meer halen bij je schoonmoeder de beurs is helaas voorbij... mag dus een slotje op