Wat betekent als je van die rare steekjes hebt die snel komen en snel gaan?Heb 6 dagen geleden me eirpsrong gehad! hebben er meerdere vrouwen hier last van gehad? groetjes
Ja die pijnen ken ik. Het kan innesteling zijn. Of als je wat verder bent kan het groeipijnen zijn. Het kan idd zo snel, alles begint gelijk te groeien en zich gereed te maken voor de baby. Ik hoop heel erg voor je dat je volgende week posi mag testen. Succes
Ja ik had er last van, kleine speldenprikken waren het bij mijn eerste, en bij mijn tweede had ik een hele felle steek.....beide keren betekende dat ik zwanger was. Wil je geen hoop geven maar klinkt wel hoopvol.
Oooowh dat is goed nieuws, Ik hoop het echt! We hebben het iedere dag gedaan dus nu maar hopen dat het ook goed heeft gewerkt! als ik jullie toch niet had he! dikke kus..
hadden jullie ook wel eens last van harde buiken en vooral als je moest plassen dat het wat naarbuiten stak???
bedankt schat, nog een vraagje he? hadden jullie ook wel eens last van harde buiken en vooral als je moest plassen dat het wat naarbuiten stak???