Herkent iemand dit; Draaiduizelig

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Herkent iemand dit?
    Heb nu al voor de tweede dag op een rij last van een soort van ''wagenziekte'' als ik achter de laptop zit.
    Onwijs irritant. Een lichte mengeling tussen; duizeligheid, misselijkheid en hoofdpijn.
    Ook overdags heb ik er last van ook als ik mijn hoofd net op een bepaalde manier draai en als ik loop.
    Word er onwijs onzeker van en hou me soms zelfs vast aan de kast als ik er langs loop omdat ik bang ben om te vallen. :(
    Niet dat ik zo duizelig ben dat ik daadwerkelijk val, maar zoals ik al zei; ik word er heel erg onzeker van en ga dan ook onzeker lopen.

2. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zou misschien met je evenwichtsorgaan te maken kunnen hebben?

3. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ik heb zoiets gehad toen ik een dag op een boot heb gezeten. Heel veel die zeeziek werden, ik niet echt maar heb daarna ongeveer 3 weken een evenwichtsstoornis gehad. Alsof ik nog steeds op die boot zat. Toevallig een boottochtje gemaakt?

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik had een perforatie in mijn trommelvlies, hierdoor had ik er erg last van.
    Zit je evenwichtsorgaan.
    Ik zou naar de ha gaan, wij kunnen het vanaf hier niet zien.
    Aan het andere oor had ik een gelubberd trommelvlies en een bacterie daarin.

5. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ik had een vitamine b12 tekort

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb het als ik heel erg moe ben. Nu dus ook alweer een tijd last van. Als ik m'n hoofd dan te snel draai, sta ik echt te duizelen tot en met en daar dan af en toe ook behoorlijk misselijk bij te worden :(
    Krijg m'n ogen dan ook niet snel genoeg gefocust en dat helpt niet erg :(

7. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik heb het ook, hier ook een probleem met beide trommelvliezen.

8. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Menière?

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Er is ook een virussen die dat doet, mijn zusje had het laatst ook. Met name als je wat last van hooikoorts of verkoudheid hebt.

10. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Ik ken het ook helaas!
    Kreeg vanmiddag ineens een harde suis wat naar m'n hoofd trok en hard piepen in m'n oor..
    Heb al járen last van een licht gevoel gevoel in m'n hoofd alsof ik op een boot zit inderdaad.. HA geeft het bij mij ook troep achter het trommelvlies.. Heb ook altijd een piep in mijn oor..
    Maar... ook als ik moe ben heb ik ook meer last inderdaad..

Het misselijke en hoofdpijn bij jou kan misschien inderdaad duiden op meniere? Even langs de HA gaan misschien?
    Beterschap!

11. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik had dit ook, en bleek zwanger :)

12. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113

Ik ook...:) Vorig jaar juli. Zei ik deze week tegen de opticien dat ik last van duizeligheid had en dat dit misschien aan mijn bril lag. Zegt zoontje van 8: Yes... krijgen we misschien wel wéér een baby!;)

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hmm, die piep heb ik het laatste half jaar ook. Misschien toch zelf ook eens m'n oren na laten kijken ;) (Morgen naar KNO voor de jongste, oudste heeft ooit al buisjes gehad).

14. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

18 mei 2012
    431
    0
    0
    Als je er morgen nog last van hebt, ga dan even langs die lieve huisarts van je ;)

15. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoe is het er nu inmiddels mee?

16. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Jij citeert precies wat ik heb! Heb ook alweer een hele tijd dat ik heel draaierig in m'n hoofd ben, als ik m'n hoofd heen en weer beweeg ik heel duizelig word en heb de hele dag een omval gevoel. Dat met die ogen heb ik ook. Ik kan niet echt naar 1 punt kijken, m'n ogen gaan heel vliegensvlug heen en weer lijkt wel...

17. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hooikoorts ja? Kan je dan ook zo duizelig zijn de hele dag? Dit heb ik namelijk ook!

18. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik had het ook en bij mij bleek het door een ontsteking te komen thv de sinussen(eigenlijk thv een tand maar zat tot in de sinussen)
    al kan het ook je bloeddruk zijn,stress en die groeit als je voor de pc zit?

19. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Ik heb het ook wel eens als ik een glaasje op heb....

20. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Duizelig, misselijk, hoofdpijn kan ook allemaal komen door te weinig eten/drinken. Hoeft niet altijd iets medisch te zijn zoals evenwichtsorgaan ofzo.

Deel Deze Pagina