Meegroei bh

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloemetjes, 31 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Ik ben benieuwd waar je meegroei bh's kan kopen en dan een mooie meegroei bh.
    Ik ken de simpele wel maar zou graag een mooie willen en hoopte dat hier iemand weet waar ik zou kunnen kijken.

Groetjes

2. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er een gepast maar uiteindelijk heb ik er toch maar voor gekozen om gewoon een grotere beha te kopen. Ik had voor de zwangerschap een 75E. Heb altijd gelpush-ups gedragen. Die pushen niet extreem ofzo maar gewoon omdat het er iets mooier uitzag. Heb toen een meegroei beha gepast en het leek net alsof ik geen beha aanhad. Werd er echt down van dus toen maar gewoon een grotere voorgevormde beha gepakt.

3. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    je zou op lingerievoortwee.nl kunnen kijken. Daar hebben ze mooie meegroei- en voedingsbeha's.

4. han

han Actief lid

6 jan 2011
    128
    0
    0
    Bij de hema hebben ze die gewone, maar daar heb je totaal geen steun aan. Ik heb voor eeen grotere maat gekozen.
    Als ze meer steun krijgen heb je minder kans dat ze gaan hangen

succes

5. jackie 1985

28 dec 2010
    41
    0
    6
    ja kan ook voor een tussenstukje ( verlengstukje voor sluiting) kijken bij een stoffen winkel
    heb ik ook gedaan en draag mijn eigen bh's nog

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik heb ze ook van hema heb er zelf wel genoeg steun aan maar heb dan ook een (nu wat vollere) b cup :) maar mooi zijn ze niet....

7. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik had toevallig nog bh's van een maat groter liggen en dit bevalt me prima. Heb 1 meegroei bh bij de livera gekocht (nadat de beugel van een gewone brak en in m'n borst stak ;)) en die zit ook wel erg lekker en ondersteunt goed (heb cup E)

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

h&m heeft ook leuk

9. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties ik zal is gaan kijken ik wist inderdaad dat je ze ook bij de Hema hebt maar ik zou graag een iets mooiere willen....

10. Bri

Bri Niet meer actief

lingerievoortwee.nl
    cupoftwo.nl

Prachtige bh's! Voel je je tenminste vrouw in...

11. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanxx bri ga straks meteen even kijken.! Want dat is inderdaad wat ik wil.
    Ik had er gister 1 aan nou ik werd er dood ongelukkig in en vind het belangrijk om een goede te kopen ze groeien nu zo hard..!!!

12. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Bij de wat beter babyspeciaalzaken heb je mooie bh's van Noppies, Anita etc. Deze bh's zijn voorgevormd en je kunt ze als meegroei bh kopen en later ook gebruiken als voedingsbh. Prijs vanaf 25 euro.

Deel Deze Pagina