Ik vind het niet lekker klinken eerst een korte naam en dan een langere. Misschien omdraaien? Maar aan de andere kant je zegt het ook niet vaak achter elkaar. Het is niet raar ofzo. Gewoon doen wat goed voelt. Ben zelf wel voorstander van roepnaam eerst om verwarring te voorkomen. Wel leuke namen!
Vind het prima kunnen. Vind een korte gevolgd door een lange naam juist wel mooi! Alleen zonder de tweede naam word het Luke Bol(vb) en dat vind ik minder mooi. Zou bij een korte achternaam dan eerder voor een naam met 2/3 lettergrepen gaan zoals Lukas Bol ofzo. Maar het kan prima hoor.
Het ligt eraan hoe je Luke gaat uitspreken. Als luuk of als loek. Luuk Martijn vind ik prima kunnen. Loek Martijn wat minder.
Ja ik wil ook heeeel graag Martijn als roepnaammaar ml niet dus dit is de compromie die we hebben hihi
Prima combinatie! Ik zou alleen wel de Nederlandse schrijfwijze (Luuk) gebruiken. Engels schrijven en Nederlands uitspreken vind ik erg verwarrend.
Beetje apart, omdat Luke zo engels is als wat en Martijn weer oerhollands Niet mijn combinatie dus! Doe dan Lucas Martijn of Luuk Martijn!
Idd bij uitspraak luuk ook luuk schrijven. Aangezien je Martijn mooi vind misschien Merijn/Marijn een optie? Luuk ook erg leuk.