Roos?!

Discussie in 'Babynamen' gestart door msuus, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Roos kan prima hoor! :)

2. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Roos stond ook op ons lijstje. Ik vindt het een mooie naam.
    Evan en Roos klinkt goed trouwens.

3. xxcaatxx

xxcaatxx Actief lid

6 mei 2009
    176
    0
    0
    Roos vind ik mooi! Is een tijdloze naam en mooi voor zowel een kind als oudere dame.

4. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Onze dochter heet Roos. Kan prima!

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Waarom zou het niet kunnen in deze tijd? Omdat je de naam momenteel veel hoort? Tja, dat is een eigen keuze of je dat wel of niet vervelend vindt. Komt de naam veel voor in jullie familie- en vriendenkring? Zo niet, dan zou ik er geen moeite mee hebben hoor.

Ik vind Roos een hele mooie naam. Het is uiteindelijk de 2e naam van onze dochter geworden (Roosmarijn). We hadden het haar graag als eerste naam gegeven (Roosmarijn, roepnaam Roos), maar mijn man en ik hebben allebei al een Roos in de familie en 3 van mijn vriendinnen hebben een dochtertje dat Roos heet. (Waarvan er eentje ca. 2 maanden voor mijn dochtertje werd geboren. ;) Dat was voor ons de druppel om het niet te doen.)

Ik vind de naam ook goed passen bij Evan. Of je zou er eventueel Rose van kunnen maken. Past naar mijn gevoel nog iets beter.

6. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Vind het ook erg goed passen!! Persoonlijk vind ik Rosa nog iets mooier dan Roos (maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een heel leuk, mooie meisje ken die Rosa heet).

7. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik vind Roos een hele mooie naam en ook goed bij Evan passen.

8. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke naam Roos!! En zeker wel van deze tijd!

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Vind Roos een super lieve naam :D (mn kat heet zo, omdat ik toen gewoon een leuke naam wou voor dr haha)

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Zoals je in mijn banner kunt zien, vinden wij Roos ook een erg leuke naam :) En wij hebben vel complimenten gekregen. Truwens..je geeft je kind toch gewoon de naam die je leuk vind? Ik zou me absoluut niets aantrekken van wat een ander vind...

Deel Deze Pagina