Woensdag 22 - 02 - 2012 is onze kleine meisje Roos geboren na een zwangerschap van precies 27 weken. Momenteel verblijven papa en mama in het UMCG en kleine dappere Roos in het Beatrix Kinderziekenhuis van het UMCG. De kleine dappere meid doet het super !! Papa en Mama komen langzaam tot besef dat ze opnieuw ouders zijn geworden en zijn super trots op Roos !!
Och jeetje, wat zullen jullie geschrokken zijn. Wat super dat Roos het zo goed doet. Gefeliciteerd met jullie dochter!
Jee wat vroeg, heftig hoor. Maar wel super gefeliciteerd Hoop dat alles goed gaat en ze snel aansterkt.
Gefeliciteerd met de kleine Roos en heel veel geluk en sterkte de komende weken maar ook vooral genieten!
gefeliciteerd met Roos wat zullen jullie geschrokken zijn gelukkig doet ze het tot nu goed ik zal elke dag een kaarsje branden en denk aan jullie hopelijk blijft het zo gaan
Gefeliciteerd met jullie meisje Roos!! Zet hem op kleine meid,sterk maar snel lekker aan zodat je snel naar je eigen bedje kunt!!
Gefeliciteerd, wat zul je inderdaad geschrokken zijn! Ik ben nu 27 weken zwanger en nu bevallen voelt zo onnatuurlijk, geweldig dat het zo goed met haar gaat! Geniet van haar
gefeliciteerd. Ik ben blij te lezen dat het goed gaat met Roos. Heel veel geluk maar ook veel sterkte in deze tijd. Zou ook wel erg spannend zijn allemaal.
Gefeliciteerd met Roos! Wat een mooie naam Heel veel sterkte met alles wat zich op dit moment afspeelt. Ik hoop dat Roos snel met jullie mee naar huis mag!