Vorige week maandag hadden we een bezichtiging en daarna zouden we op vakantie vertrekken. Maar het huisje was zooooo leuk dat we eerst nog ff geboden hebben op t huisje 8) Vandaag hebben we de koopakte ondertekend!!!!!! 11 december mogen we erin Donderdag komt de fin. adviseur om alles af te spreken voor de lening 8) Even specificaties ipv de link Indeling o.a.: Entree/hal, toilet, kelderkast, woonkamer (doorzon) met eikenvloer, royale open keuken met 4-pits keramische kookplaat, afzuigkap, electrische oven, koelkast en vaatwasser, bijkeuken/berging. 1e verdieping: 3 slaapkamers, badkamer met douche en wastafel. 2e verdieping: via een vlizotrap naar bergzolder. Bijzonderheden: Bouwjaar ca. 1955. Inhoud ca. 320 m³. Perceelgrootte 252 m². De woning is v.v. kunststof kozijnen en gedeeltelijk van dubbele beglazing. De tuin is 25m diep en 6 m breed Fotootjes staan in mijn album
Leuk huisje!! Gefeliciteerd met jullie nieuwe plekje! Succes alvast met voorbereiden en verhuizen strax!
wauw wat een mooi huis en wat een grote tuin zeg! mogen wij van het forum dan bij jou komen zwemmen met z'n alle? ruimte genoeg! gefeliciteerd!!!
waaaaaauw, wat n ontzettend eind tuin! Ik heb eerst je foto's bekeken en daarna je verhaaltje gelezen. Wij hebben 17 m en ik zag al op t fotootje, dat jullie n diepere tuin hebben dan wij. Veel plezier ermee en gefeliciteerd hoor!
Gefeliciteerd En je krijgt zeker een hele grote tuin,zal je kleine meid ook vast geweldig vinden als ze daar straks lekker in kan spelen.