Ze zijn heel mooi. Maar de levertijd is erg lang. Wel 4 weken. Ze vallen vrij ruim. Je kan de kleuren ook zelf samenstellen. Dan heb je altijd een paar originele.
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb hele leuke gezien en die wil ik graag hebben. Wel lange levertijd dus, dat is dan wel jammer...Ik slaap er nog een nachtje over en dan beslis ik morgen..
heb net op site gekeken en ze zien er leuk uit en de prijs is ook goed! iemand ervaring met die gevoerde variant? klinkt wel lekker voor de winter, maar zou ie daar geen zweetvoetjes van krijgen (k vind fleece altijd een beetje broeien!)
Ik vind ze super! Blijven echt goed zitten. Goede kwaliteit en niet al te duur. Het leuke is ook dat je zelf de kleuren kunt samenstellen en zelfs de patronen Ik heb ook een paar met fleece laten bekleden. Zweten niet meer dan andere schoentjes. Maar gaan wel wat makkelijker uit aangezien het fleece gladder is dan leer.
Ook leuk, maar ik ben al verliefd geworden op de Roosjes Speciaal, model S4005 Ik heb ze net besteld, dus nu maar wachten 8)