Ineens last van veel afscheiding + raar gevoel. Wie heeft dit ook?

Discussion in 'Zwangerschap' started by sannie1981, Nov 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

Nov 25, 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Sinds een paar uur heb ik ineens last van veel afscheiding. Meer als tot nu toe in de zwangerschap. Ook heb ik wat last van mijn buik. Kan niet omschrijven wat ik voel. Geen krampen ofzo,maar wat zeurende buikpijn/ honger gevoel etc.

Nu ben ik gelijk bang dat t mis gaat. Wat wil die afscheiding zeggen. het is gewoon witte / doorzichtige afscheiding, dus geen bruine of roze.

En wie herkent dit?

Hopelijk kan iemand mij geruststellen?
    Afgelopen dinsdag hebben we nog een goede echo gehad.

liefs Sannie

2. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Ik heb in mijn hele zwangerschap al heel veel afschijding, en ik ben al 35 wkn!

3. Yolandake

Yolandake Actief lid

Oct 29, 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    ik heb ook meer afscheiding nu en sinds vandaag ook terug zeurende pijn in mijn buik , precies alsof mijn buik naar voren duwt en alles aant rekken is krijg er zelfs rugpijn van

ben ook wel ongerust algoed dat ik morgen mijn 2de echo heb
    sinds 2 dgen ook geen kwaatjes meer:)

4. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Ik heb ook last van afscheiding, is steeds wisselend hoeveel het is.

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Veel afscheiding hoort er wel bij, heb ik ook gehad beide keren (en dus nog). Het zeurende gevoel kan zijn van je baarmoeder en banden die aan het groeien zijn.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Afscheiding is heel normaal tijdens je zwangerschap, en ook dat het meer of anders is als voorheen. Het beschermt je kindje voor eventueel infecties etc. Dus afscheiding hoef je je geen zorgen om te maken, pas als het heel akelig ruikt, een echt andere kleur krijgt, of je denkt een schimmelinfectie te pakken te hebben, dan kan je even je huisarts bellen. Schimmelinfecties komen nl ook vaak voor tijdens je zwangerschap ( Ik heb het nu al 6x gehad! )

Wat betreft je buikpijn, zeker die eerste weken kan je gekke dingen voelen in je buik, maar daarna ook nog wel. Er gebeurt van alles in je lijf en je buik maakt plaats voor je groeiende baarmoeder. Straks zal je ook flinke bandenpijn voelen denk ik, hoort er allemaal bij en hoeft echt niet te betekenen dat het niet goed zit ;)

Share This Page