Hoi, Mijn dochtertje heeft last van obstipatie sinds 2 weken, olijfolie en water helpt niet. Ik heb nu roosvice laxo gehaald iemand enig idee hoe te doseren? Ze krijgt nog geen water. Ik wilde een eetlepel door fruithapje en groente hap doen of is dit te weinig. Ik heb ook vsm kindicol zien staan maar tot mijn verbazing zit daar alcohol in. Best vreemd toch? Hoop dat dit helpt want ontlasting wordt steeds harder en thermometer erin helpt ook niet.
Hier ook vandaag een fles gehaald. Verbaasde me dat er geen dosering op de fles stond dat wil zeggen dat je het dus gewoon kan blijven drinken? Ik heb er vanwege de zwangerschap veel last van. Maar vind het niet echt lekker haha maargoed ik neem gewoon een glas of vier
Onze dochter had ook een tijdje last van poepen. Ze krijgt nu gewoon 2 keer per dag laxo als drinken. Vaak is het wel een fase gelukkig.
Lepel lijkt mij ook prima. Hier krijgt ie ook 2 keer per dag laxo te drinken. Het is gewoon roosvicee, maar dan op basis van al het fruit wat ook maar een beetje laxerend werkt. Dus het kan verder weinig kwaad volgens mij.
misschien ook wat extra fruit aanbieden! en dan vooral kiwi en peer! en geen banaan! en evt 10 cc ofzo extra water in de fles doen. deed hier vaak al wonderen!
In cinababy van VSM (tegen krampjes) zit ook alcohol. Is toegevoegd als conserveringsmiddel en is minimaal. Ik geef ons zoontje dit nog na de laatste fles. Mijn vriend en ik noemen dat ook wel zijn "slaapmutsje" .
Vind het toch wel vreemd hoor ook al is het minimaal. Ik heb het hier wel staan mocht de laxo roosvicee niet werken. Heb er alleen niet zo goed gevoel bij.
roosvicee laxo werkt door de pruimen die erin zitten, je zou dus ook gewoon pruim kunnen geven. Zit je ook niet met alle suikers in roosvicee.
Theelepeltje laxo door de fles werkt hier goed. Pruimen door de fruitprak werkt nog beter. Deel pruim in de laxo is namelijk niet zo heel groot, maar het valt te proberen.
Huh? Ik heb pas ook een fles gehaald en daar stond toch echt op: dosering 1 op 4. Op de andere sappen staat 1 op 7.