Ja hoor , toch... ik heb de griep. Moe, hoofdpijn, koorts , overgeven en bijna niets eten en drinken.. Ik vraag me nu af of dit gevolgen heeft voor de baby? De koorts en weinig eten, is dat gevaarlijk. Hopelijk hebben jullie wat goede tips voor me...
Als je niets eet en drinkt, gaat de baby door met jou reserves, waardoor jij je waarschijnlijk alleen maar belabberder gaat voelen! Probeer daarom om toch wat binnen te krijgen, crackertjes of bouilon ofzo. sterkte groetjes
het ziek zijn heeft geen gevolgen. Je kindje kan nog wel even door op jouw reserves inderdaad. Dus je lekker onbezorgd ziek zijn!
ik heb het ook gehad, had mijn dokter gebeld en die zei hetzelfde als gupsie en chantal. indd probeer wat binnen te krijgen. ik hield niks binnen maar een bekertje bouillon werkte wel.
idd wat de anderen al zeggen blijven drinken. Bij mij hield het overgeven niet op en ik maar drinken maar helaas kwam uitgedroogd in het ziekenhuis te liggen. Een paar zakken vocht doen wonderen en een middeltje tegen het overgeven en zeiden ze dat de baby niets te kort zou komen alleen ik wel dus daarom de opname . Dus goed blijven drinken!
Ik heb vorgie week ook de griep ook gehad en in november ook een flinke buikgriep gehad waardoor ik 6 dagen heb zitten te overgeven. Heb toen van die ocd zakjes gekregen dus een zout/suiker poedertje die je in water op kunt lossen die maken trouwens je maag ook weer rustig, dus vorige week gelijk na het overgeven paar glazen ocd gedronken en voelde me gelijk weer stukken beter. Daarna ben ik flink verkouden geworden en ben er nu net weer een beetje vanaf! Het heerst wel behoorlijk de griep!
Een goede versgemaakte ziekenbouillon helpt bij mij altijd, en veel drinken om uitdrogen te voorkomen. Veel beterschap gewenst
Je moet alleen oppassen dat je koorts niet te hoog wordt, dat is niet goed voor de kleine. Maar daarvoor kan je paracetamol innemen. En als je twijfelt altijd even je VK of HA bellen... Beterschap! groetjes Poppie