Ik heb enorm last van mijn darmen en wil roosvice laxo gaan proberen. Ik heb al in de winkel gekeken hier (Jumbo) maar zag em niet staan. Waar hebben ze deze wel? Liefs!
bij ons ook bij de Trekpleister. Bij mij werkt het trouwens wel goed als ik goed verstopt zit. Mijn vk zei dat je niet te lang achter elkaar moet gebruiken omdat je darmen er dan te veel aan wennen en het niet meer wrkt. (even een tipje tussendoor )
Oke thanx, ga strax gelijk even hier de kruidvat en DA even afstruinen dan... @Ellen291982: Bedankt voor de tip! Eigenlijk ook best logisch al je er zo aan denkt maar het is ook maar om de boel even op gang te helpen, is wel hard nodig hihi.
In de meeste supermarkten staat ie niet bij de gewone roosvicee, maar bij het "reform" schap. Dus misschien bij die van jou ook wel?
Irritant soms he? Ook pijnlijk op een gegeven moment. Ik ben blij dat er roosvicee laxo bestaat. Het helpt gewoon.Niet gelijk maar na 2 daagjes ongeveer!
En de Schlecker heeft het ook... Ik heb er een 2e Klysma mee kunnen voorkomen Het werkt super... Dit komt onder andere door de pruimen... Je kan dus ook gedroogde pruimen wellen in water en daar 1 van opeten... Dat werkt ook... maar dat vind ik niet zo smakelijk hihiih... Succes!
@Ellen291982: Inderdaad erg irritant en pijnlijk, voel me er ook echt slecht door. Je gaat allemaal dingen voelen en je zorgen zitten maken. @Wishgirl: Oei, danis het wel heel goed spul haha. Ben zelf ook niet van de pruimen dus als het zo in een drankje verwerkt zit vind ik het prima haha.
Ja, heb een spatische darm en heb het vaker gehad en had ook stiekem wel verwacht dat ik nu niet gespaart zou blijven. Sommige mensen hebben geen idee hoe lekker, goed kunnen poepen is
Sterre - Ik heb heel veel idee hoe lekker dat is Ik heb ook heeeeel moeilijk ontlasting en dan is het gewoon lekker... Ik doe trouwens wel een flinke scheut roosvicee in het glas hoor... hahaha... Mierezoet is het dan! Maar het is niet vies Wel uitkijken dat je niet aan de dunne raakt ...
@sterre82 hihi idd sommige mensen hebben geen idee. Mijn vriend bijvoorbeeld, die snapt echt niet dat je moeite kan hebben met naar de wc gaan.....'jamaar hoe zit dat dan' Tja en leg dat maar eens uit! Hahahahaha
Enne veel bar-le-duc drinken door de mineralen raakt je verstopping ook over en anders toch gedroogde pruimen. En gebroken lijzaadolie door je yoghurt inderdaad helpt ook! Deze tips had ik gekregen van mijn VK succes